TIP: babydump laagste prijsgarantie, ook al heeft prenatal kortingsacties

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SeaShell, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo even 70 euro van het wiegje af dat nog in bestelling stond! Gebeld en factuur is direct aangepast. Netjes weer!

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Kijk das mooi meegenomen! Ik had ook al wat dingetjes gezien, net ff mail gestuurd dus ff afwachten :)!

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vond het toch wel een aanzienlijk bedrag! Geen moeilijk gedoe, krijg een nieuwe factuur.
    Hopen op positief antwoord op je mail! Babydump zal het wel druk hebben als de nieuwe folders uit zijn!

4. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Krijg alsnog de Nijntje! De service van BD blijft top.

Ik zie helaas nog geen nieuwe folder!

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op mijn telefoon zag ik hem ook niet op de site, althans kreeg de oude. Via de pc zag ik wel de nieuwe folder.
    Ah wel netjes van je Nijntje. Ik heb tot nu toe ook echt niets om over te klagen.
    Code doet het nu niet meer. Even afwachten of er een mailtje komt met een nieuwe code want er zijn een aantal dingetjes in de aanbieding die ik nog moet hebben.

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ojaaa op pc doet ie het!!

7. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Leuke aanbiedingen in de nieuwe folder. Wij gaan komende maand ook onze babyuitzet bij de babydump bestellen.

Maar hoe komen jullie aan kortingscodes? Omdat je iets gekocht hebt of nieuwsbrief?

Ik heb al eens ingeschreven voor de nieuwsbrief, heb toen 1 keer mail gekregen en me per ongeluk afgemeld voor de nieuwsbrief, me nu al meerdere keren opnieuw aangemeld op meerdere mailadressen, maar ontvang niets meer van babydump.

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad via de nieuwsbrief, daar zat tot nu toe vaak een code bij voor bijvoorbeeld een gratis nijntje knuffel, sokjes, rompertje, etc.
    Codes gelden alleen als je iets via de webshop koopt. ik kan me niet meer herinneren of ik de mailtjes krijg sinds ik die dos heb opgehaald of dat ik me ook apart heb ingeschreven voor de nieuwsbrief.
    Nu dus even geen werkende code, misschien als het mailtje komt dat de nieuwe folder uit is.

9. Roxyroxx

Jep ook ik heb een mailtje gekregen dat de prijzen worden aangepast! Super service weer :)

10. KaatEhv

KaatEhv Lid

8 jul 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vragen jullie ook de korting van de huidige Babydump folder op artikelen die je al eerder via Babydump in huis gehaald hebt? Uit de voorwaarden begrijp ik zelf dat het om lagere prijzen 'elders' gaat. Het is me niet helemaal duidelijk. :)

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja. Ik had een box gekocht, was een maand later 40 euro goedkoper bij babydump zelf en heb dat bedrag terug gehad. Had een wiegje besteld bij hen en dat is nu in de aanbieding voor 70,- minder, omdat ik hem nog op moet halen in week 46 en nog niet betaald heb halen ze het bedrag van de factuur zodat ik straks met ophalen de goedkopere prijs betaal.
    En inderdaad al veel korting ontvangen met aanbiedingen elders (tripp trapp stoel, kinderwagen met accessoires, wieltjes voor de box).
    Dit geldt alleen in de periode dat je zwanger bent overigens, tot je uitgerekende datum (geld terug krijgen als iets bij babydump of elders goedkoper is en je het product al gekocht hebt bij babydump).
    Buiten je zwangerschap heb je wel laagste-prijs-garantie maar van de prijzen van dat moment.

12. Roxyroxx

Hmm, dat heb ik nog niet geprobeerd! Het gaat om spullen die ik nog niet geleverd heb gekregen, maar ik begreep laatst in de winkel dat de laagste prijsgarantie ook geldt tot de geboorte en niet tot aan levering! Heb een Easybath al gekocht die nu goedkoper is (scheelt maar 2€) maar ik moet toch naar Baby-dump om wat extra dingen toe te voegen aan mijn bestelling dus zal eens vragen hoe daar mee wordt omgegaan!! Kan je wel niet beloven dat ik het vandaag of morgen ga doen, Baby-dump is hier maar tot 5 open!

13. Roxyroxx

Ohw, ik zie dat Arual me al sneller af was ;)!

14. KaatEhv

KaatEhv Lid

8 jul 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik zal eens in mijn bonnetjesmap duiken vanmiddag.

15. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk weer een nieuwe folder! Ik ben elke keer benieuwd wat er in de aanbieding zal zijn haha!
    15% op alle boxen dat is ook een super actie! Ik had de box die ik wilde elders al voor 249,00 euro gezien en bij babydump zou ik hem ook voor die prijs krijgen. Nu is hij 244 euro! Haha dat is weer mooi!

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sja zoek een excuus om onder mijn boodschappen/strijk/wasvouwen etc uit te komen :p. Maar ga nu echt aan de slag!

17. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik heb zaterdag een klamboe gekocht bij babydump. Zie ik vandaag dat ze nu afgeprijsd zijn met 25%.. Tja geld is geld ;) dus ze zijn gemaild en ben benieuwd wat ik terug hoor.

18. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    De babykamer komt hier maandag, nu hebben we een andere box (duurdere) bij de kamer gedaan ipv de standaard die erbij zat.
    Nu krijg je bij die box, een boxmobiel, zouden we daar dan ook recht op hebben?

Voel me zo schooier als ik daar nu om ga mailen haha

19. Roxyroxx

@ Saga,

Volgens mij heb je er wel recht op als je nu bij je kamer een box en mobiel krijgt...
    Tja schooier, dat dacht ik in het begin ook... Inmiddels heb ik wel al tientallen (als het alles bij elkaar opgeteld al geen honderden zijn) euro's bespaard... Dan maar ff een schooier hoor... Mannetje is dadelijk duur genoeg!!!!

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Saga hebben er al meer geprobeerd, als je een box koopt krijg je hem wel, maar omdat je de box (deels) 'gratis' krijgt (al ben ik van mening dat je er gewoon voor meebetaald maar dat terzijde) zou het actie op actie zijn en dat doen ze niet.
    Je kan het natuurlijk wel proberen.

Ik kan voor de lol eens kijken van de week maar ik denk dat ik al wel richting 400,- ga wat ik bespaard heb op spullen die ik sowieso zou gaan aanschaffen! Loont dus best.

(Nee roxy, heb m'n was al gevouwen :p)

Deel Deze Pagina