Ik geloof je ! Maar als je nu toch bij een kamer een box én mobiel krijgt dan zou je hem wel moeten krijgen toch? Ach van de andere kant, niet geschoten is altijd mis. Mailtje is zo gestuurd ik zou het gewoon proberen!
Ja dan wel maar volgens mij krijg je nu bij een kamer een box en niet een box en een mobiel. Alleen een mobiel bij aankoop van een box, dus als je los een box koopt.
Ik had de 50 euro tankkorting plus gratis box op de kamer, maar ik dacht, omdat we een duurdere box hebben gekocht, (actie nu is als je box koop, boxmobiel gratis) we misschien er recht op zouden hebben. Maar ik mail ze vd week wel eventjes.
ik had inderdaad ook de tankkorting en box, en dan een duurdere van een ander merk gekozen. Het valt altijd te proberen natuurlijk maar ik heb het erbij gelaten.
*Proest* ja voor 3 euro ga ik natuurlijk niet bellen maar het zijn elke keer wel weer flinke bedragen! Heb voor die box in eerste instantie 229,- betaald en nu dan 169,-. Ik kan het ook niet helpen dat zij die garantie geven! Ik vond zelf dat ik geen recht had op de mobiel maar omdat het hier in het topic ter sprake kwam en ik toch met ze aan het bellen was, vroeg ik het meteen even. Dus sja. Ik had trouwens ook de tankkorting al, die zit er nu niet bij .
bij mijn bopita box kreeg je nu ook een woezel en pip muziekmobiel. bij mijn kamer zat een box, maar ik heb bijbetaald voor een bopita rondo, en nu gemaild en krijg hem gewoon weer thuis gestuurd de korting had ik vorige keer al teruggestort gekregen, maar het muziekmobiel krijg ik verrassend genoeg toch opgestuurd ondanks hij eigelijk bij de kamer zat
ik heb het geld al op mijn rekening staan. Daantje, hoe krijg je het voor elkaar!!!??? Haha, hmmm toch maar mailen? Ik heb ook een bopita box.
Haha geen idee. Ligt er denk ik net aan wie er achter de mail zit Ik heb om 09.00 gemaild en nu al reactie Mijn moeder heeft ook een box gekocht bij Babydump en krijgt hem ook opgestuurd Maar ik mailde gewoon dat ik een bopita box had en je nu een muziekmobiel erbij kreeg en ik pas op 12-01-13 uitgerekend was, en of ik er ook recht op had En nu stuurt ze dus dat ik er idd recht op heb en hem thuisgestuurd krijg Zou dus vandaag mailen, hopelijk tref jij dezelfde mevrouw die terugmailt haha
Heb al gemaild hmmm alleen uitgerekende datum vergeten te vermelden naar dat staat vast wel in hun systeem. Edit: mail terug, krijg hem ook!
Hier dus ook een duurdere box. Ik zal ze eens mailen. Vandaag wel nijntje binnen gekregen! Waar mailen jullie eigenlijk maar? Ik heb de verkoop@ gekozen haha
Ik had ook de lieve vrouw denk ik. Mobiel zit maandag bij de bestelling! Die zal wel denken waar komen ze toch vandaan die allemaal het mobiel willen
Hoi Meiden, Binnenkort gaan wij een box bestellen met 15 % korting. Nu hebben we zelf al een box mobiel zouden ze ook eventueel iets anders cadeau geven? En hoe werkt dit dan? Moet ik hem dan persee in de winkel bestellen? Alvast bedankt!
Ik durf niet te zeggen of ze dat zouden doen (krijg hier de mobiel maar geef deze aan mijn ouders voor hun box)maar mocht je het via de telefoon kunnen regelen dan zal je het bedrag voor de levering over moeten maken of direct aan de deur contant moeten betalen, dus je kunt niet net als in de winkel of webshop met pin/ideal betalen.