het is jammer dat je nergens die kinderkamers goedkoper kan krijgen die zijn exclusief bij baby dump te koop hihihi
Ik heb 2 weken geleden een maxi cosi bij de babydump gekocht maar nu wil ik de kinderwagen ook bij hun kopen en daar kan ik dus dezelfde maxi cosi gratis bij krijgen. Zouden ze dan het bedrag van de maxi cosi verrekenen in de prijs van de kinderwagen of doen ze dat niet? Alvast bedankt! Groetjess
Niet allemaal, kamertje wat ik heb gekocht bij hen van happy baby is wel bij andere winkels te koop .
@saga of daantje hoe heb je die profiel foto veranderd? Ik heb gekeken bij profielfoto wijzigen. maar dat lukt bij mij niet. Ik kan hem wel uploaden maar hij veranderd hem niet... Hier de box hopper van coming kids via de webshop besteld aangezien hij in de winkels hier in de buurt nergens staat... Kom ik vanmiddag bij de babydump hier in de buurt, staat hij daar ineens binnen! Toch vreemd, haha!
Haha, zal je net zien! Ik heb de wieg opgehaald (korting was inderdaad netjes verwerkt) maar m'n Nijntje knuffel (gratis bij bestellen actie toen) was er niet, dus heb een andere gekregen, een Nijntje met grijs en bloemetjes en die vind ik veel leuker dan die blauwe dus helemaal blij! Nu nog even wachten op m'n lakentjes die vandaag bezorgd worden, kan ik weer wassen en strijken!
Ik heb zo ongeveer mijn hele uitzet voor die kleine daar besteld. Kinderkamer (+ gratis voor 50 euro uitzoeken), matrasje (gratis beschermer erbij), Kinderwagen (met gratis autostoeltje en tas). Verder een hele badset van bebejou met 15% korting (ook op de kleine spulletjes zoals haarborsteltje, manicuresetje etc.) Het enige waar ik niets gratis bij kreeg of korting op kreeg was bij de regenhoes Verder alles gratis thuisbezorgd. Mijn schoonmoeder is weken bezig geweest met het bestellen van twee rompertjes met de teksten oma's knuffel en opa's trots. Die van oma ging goed, maar die van opa was een probleem met als gevolg dat we nu 5 rompertjes extra hebben met de tekst papa's knuffel/papa's trots. Hoefden niet terug gestuurd te worden. Ze hebben ook nog excuses gemaakt. Al met al dus hele goede service daar!
door dit topic toch al wat verdiend. 2 weken geleden de hele uitzet bij babydump besteld, kregen bij de babykamer een box maar wouden een andere, moesten nog ruim 100 euro bijbetalen dus zei dan krijgen we toch ook de muziekmobiel, maar nee in de winkel kreeg je dat niet. Mailtje gestuurd en jawel mobiel is toegevoegd aan bestelling. Wikkeldeken gekocht en meteen meegenomen, blijkt hij op de site 5 euro goedkoper, vandaag gemaild, en ja hoor krijgen het verschil terug gestort op onze bankrekening. Dat noem ik nog eens goede service!!!
Netjes ! Van de week ook nog mijn zusje laten mailen voor de wagen die zij graag wil gaan kopen en heeft een hele mooie aanbieding gekregen via de mail (naar aanleiding van een aanbieding die ik had gevonden op internet). Na 9 december weer nieuwe aanbiedingen, laatste keer voor mij om te kijken of ik nog wat terug kan krijgen . Ze hadden tegen mij in de winkel gezegd dat als ik iets in de winkel kocht, ik terug moest komen naar de winkel om een eventueel verschil terug te krijgen. Top dat je het zo kreeg!
Nou hier een beetje rare actie van BD Ik heb ongeveer 2 maanden geleden de starterset van avent gekocht (gewone simpele flesjes) voor 39,95 voor 29,95 best goeie deal vond ik toen. Zie ik nu op de site dat ze dezelfde set aanbieden voor 19,95!! Ik gemeeld maar omdat ik geen bon had krijg ik niks terug:S Het zit nog in de originele doos met sticker van babydump zit zelfs nog geseald dus ik kan niet eens bij de prijs ofzo:S Ga zaterdag naar de winkel kijken wat ze daar zeggen vind dit niet heel netjes
Zal dat niet komen doordat op de artikelen altijd de normale prijs staat en geen aanbiedingsprijs. We hebben namelijk wel meer dingen meteen meegenomen zoals dekens, op de verpakking staat de originele prijs, alleen op de kassabon kun je zien dat er korting afgaat..... Ik vond in ieder geval dat ze het heel netjes oplosten. En ga dan ook zeker de volgende folder nakijken. Maar we hebben al heel veel met korting gekocht dus of er nog meer te verdienen valt ???????
Staat op t prijsje 39,95 doorgestreept en dan naar 29,95 Zal zo ff foto maken t staat op de kast en daar kan ik niet bij even wachten op manlief
Hoezo is dat een rare actie? Ze moeten toch kunnen zien hoeveel jij er voor betaald hebt? Daar heb je wel de bon voor nodig. Precies wat hierboven gezegd is, soms gaat de korting er pas af op de bon.
Dat vind ik ook wel logisch hoor... Ik heb idd ook genoeg dingen waar originele prijs op staat maar die op de bon pas zijn afgeprijsd... Zo kunnen ze bezig blijven bij BD..
Prenatal - eten en drinken - Flesvoeding - PHILIPS/ AVENT - Startset Avent bij prenatal is die nu ook zellfs goedkoper
Ik heb ook veel gekocht met de originele sticker erop maar alleen op de bon kun je zien dat ik minder heb betaald. Vind het geen rare actie, je moet wel kunnen bewijzen dat je ook daadwerkelijk dat bedrag hebt betaald, anders kan ik als ik niet eerlijk zou zijn nog even met heeeeeeeel veel verpakkingen naar de winkel gaan om geld terug te vragen terwijl ik de korting toch echt al wel heb gekregen (en dat is alleen op de bon te zien). Gewoon alle bonnen bewaren, hier ook gedaan (doe ik altijd want er gaat ook wel eens iets kapot wat niet zou horen binnen een bepaald termijn).
Ik heb paar weken geleden paar dingen besteld. waren 4 producten. er werdmaar 2 dingen bezorgd. ik dus mailen maar zagen dat ze alles verstuurd hebben. ze zouden naar magazijn mailen of ze wat achtergelaten hadden. Ik zoy z.s.m bericht krijgen maar nee na een week weer gemaild en zeiden ze dat er niks achtergebleven is maar ze zien natuurlijk wat ik besteld heb en dat ze z.s.m weer opsturen. Nu morgen is het weer een week geleden en nog niks gekregen of gehoord. vind het wel raar en niet kunnen. Hoe zal ik ze nou weer mailen?
Niet mailen, maar bellen. Zeggen dat je dit niet klantvriendelijk vind en verwacht dat het per omgaande wordt opgelost.
Wilde ik ook net zeggen. Bij mij was 1x een bestelling niet compleet en 1x zat er een voedingskussen bij, die ik niet besteld had Ik heb wel gebeld, want zo is er misschien een andere bestelling, waar het voedingskussen bij miste. Aan de telefoon werd ik vriendelijk geholpen en het was binnen drie dagen opgelost.
De nieuwe folder is uit en zag toch weer paar aanbiedingen op dingen die wij hebben besteld. Het gaat niet om grote bedragen mar toch alle beetjes helpen, de babyuitzet is wat dat betreft duur genoeg, maar voel me ook wel beetje aso als ik weer ga mailen. Gratis matrasbeschermer bij matras. Hebben we beide besteld. Hoezen aankleedkussen nu 2 voor 7,50. Wij hebben er 2 gekocht voor 4,95 per stuk. Ook zag ik dat je bij maxi cosi pebble/cabriofix nu een regenhoes krijgt, maar wij hebben de kinderwagen daar ook besteld en dus maar gedeelte bijbetaald voor de pebble autostoel. En bij luiertas nu een gratis strollerhook, wij hadden alleen wel korting op de luiertas. Ben dus flink aan het twijfelen of ik wel of niet zou mailen.