TIP: babydump laagste prijsgarantie, ook al heeft prenatal kortingsacties

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SeaShell, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zou voor de matrasbeschermer en de aankleedkussenhoezen wel een mail sturen.

    Regenhoes kregen wij niet bij onze cabriofix die we gratis kregen (actie op actie) maar iemand anders kreeg hem wel. Echter hebben wij bijbetaald voor een box die we bij de babykamer wilden (wilden een andere/duurdere box) en daar kregen we later nog wel een woezel en pip-mobiel voor opgestuurd gekregen na een mailtje.

    Snap dat je je wel een beetje een zeur voelt maar voor de eerste 2 zou ik wel mailen in ieder geval.
    Ik heb de matras trouwens begin september besteld en toen hadden ze ook de actie van de matrasbeschermer, die heb ik ook gekregen toen.

    Voor mij deze maand geen korting meer te halen, was al te handig blijkbaar met aanbiedingen afwachten de afgelopen maanden ;).
     
  2. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je snelle reactie.

    Wel jammer dat er voor jou niet nog meer korting te halen valt....


    Ik denk dat ik inderdaad maar mail voor de eerste 2 dingen. De andere is actie op actie, al heb ik laatst ook de mobiel alsnog toegevoegd gekregen aan bestelling, maar hadden ook een veel duurdere box uitgezocht, dus nog de helft betaald.

    Vraagje: kreeg jij een nieuw overzicht van je bestelling met de aangepaste kortingsacties?
     
  3. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja wij hadden ook wel een box die in eerste instantie meer dan 80 euro duurder was (waar we later weer 60 van terug hebben gehad door acties), en kregen daar de boxmobiel voor opgestuurd na een mailtje.

    Wij hadden niet bijbetaald voor de autostoel dus ik weet niet of dat nog scheelt.

    Ik heb 1 x een nieuwe factuur ontvangen. De andere keren zou ik hem wel krijgen maar heb ik hem niet gekregen. Had wel even gebeld de week voor ik moest betalen of ik de goede factuur opgestuurd kon krijgen omdat ik die nog niet had ontvangen, zodat ik alles even na kon kijken voor ik betaalde. Kon hem niet via de email krijgen, alleen per post.
     
  4. Saga

    Saga Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Nou ik heb altijd goede ervaringen maar nu... wat een gek mens op de mail!

    Heb gordijnen besteld, had er paar weken geleden 1 besteld om te kijken hoe het leek, zag er mooi uit, past overal bij.
    Dus nu waren we toe aan de gordijnrails en bedacht oja nog een gordijn!
    Dus besteld, maar tuurlijk even op internet kijken, besteld voor 54,95 en vond ze voor 45 euro. Is dus bijna 20 euro (voor 2 gordijnen) verschil.

    Ik netjes mail gestuurd met beide bestel nummers, ook van vorige gordijn, krijg ik een mail dat ze 4 euro naar me gaat overmaken, omdat de andere webshop 5,95 verzendkosten heeft, maar bij ophalen zijn ze gratis.
    Mijn vriend werkt op verschillende lokaties in NL, dus zou ophalen, of zelfs door een collega die in die plaats woont, geen probleem zijn. Dat mail ik haar ook terug, dat we ze ook konden ophalen...

    Krijg ik terug, dat als we ze in Best komen ophalen we wel de 10 euro per gordijn verschil krijgen. Best ligt nog een dik uur verder dan waar ze de gordijnen hebben!!!
    Ik heb nog niks terug gestuurd want zat met open mond te kijken naar het mailtje... De Gordijnen hebben ze bij vestiging Groningen en Grou niet, anders hadden we ze laatst gelijk wel meegenomen.

    Ik snap haar ook wel een beetje, maar mn hormonen maken me woest. Als hun nou in dezelfde plaats zaten, of ze in Groningen of Grou konden leveren had ik meer begrip voor haar mail dan een lokatie noemen wat HELEMAAAL niet in de buurt van 1 van die dingen zit.

    Plus ik ze vrijdag voor 3 uur besteld heb en nu nog geen mail van wanneer dat andere gordijn komt heb gehad. Krijg zo vermoeden dat ze de bestelling stop heeft gezet tot ik terug mail??
    Ik laat het even bezinken en laat mn vriend wel bellen :D
     
  5. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een gedoe Saga, natuurlijk kijken ze (staat ook in de voorwaarden van baby-dump) naar dezelfde leveringsvoorwaarden, maar je kunt normaal toch ook zonder verzendkosten (bij bedragen onder de 20,-) je bestelling ophalen bij elk gewenst filiaal als ik me goed herinner? Vind het een beetje moeilijk doen om Piet Snot, als jij bereid bent ze op te halen bij een filiaal van bd. Begrijp van hun kant wel dat ze streng naar de voorwaarden kijken.
    Zou inderdaad manlief even laten bellen, misschien beter voor je hormonen ;).
     
  6. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Nou ik heb van de week gemaild, en ja hoor krijg gewoon alle acties nu ook nog... Dus gratis matrasbeschermer, gratis regenhoes maxicosi en gratis strollerhook, misschien omdat we inderdaad wel bijbetalen bij de maxicosi en de tas die we hebben besteld.

    Ik zag nu de aanbieding van prenatal familyfix, en keek op site baby-dump, jawel ook daar nu in de aanbieding voor 125 euro, terwijl wij besteld hebben voor 149. Dus toch maar weer een mail gestuurd. Dacht eerst, kan het niet maken om alweer te mailen, maar vind 24 euro korting toch best veel....
     
  7. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ze hebben zelf die actie verzonnen.
     
  8. Dnies

    Dnies Actief lid

    8 mei 2012
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vanmiddag een kinderwagen gekocht bij de babydump de maxi cosi die ik gratis kreeg wilde ik niet in de plaats daarvan kreeg ik een bon voor een vervolgautostoel en kreeg een gratis luiertas..
    nu zie ik de wagen op verschillende sites voor €50 minder (zonder maxi cosi en luiertas) heb hier al over gemaild weet iemand of babydump dan de prijs aanpast?
     
  9. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Nope, je moet de kinderwagen onder dezelfde voorwaarden vinden. Als jij een kinderwagen 50€ goedkoper vind maar je hebt er bij de Baby-dump een maxi-cosi bij zullen ze aangeven dat dit een waarde vertegenwoordigt van meer dan 50€.
     

Deel Deze Pagina