TIP: babydump laagste prijsgarantie, ook al heeft prenatal kortingsacties

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SeaShell, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    Huh? Maar met rentepunten "koop" je toch korting?
    Lijkt me niet dat Babydump je dan korting geeft :D
    Wel als je hem in een andere winkel voor minder geld ziet, maar niet als je ergens rentepunten kunt inleveren voor korting ( want je koopt de korting dan met je rentepunten)
     
  2. Danielle86

    Danielle86 Fanatiek lid

    13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oke, dat is helder, in dit geval is babydump goedkoper, maar op de artikelen die ik in mijn bericht post scheelt het niets en zijn ze beide even duur.

    Als babydump meer korting biedt dan de 20% (in ons geval met onze spullen) is babydump natuurlijk goedkoper en anders maakt het volgens mij geen verschil. Dus niet in alle gevallen is babydump goedkoper dan Prenatal.
     
  3. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    #23 SeaShell, 26 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2012
    @danielle: wacht de mama mazzeldagen af
    Je krijgt dan ook bijna 20-25% korting op alles bij prenatal
    Bedoelen ze dat dan niet dat je dat krijgt? Dan hoef je ook niet perse €1250 te besteden voor die 20% korting aangezien iedereen die korting krijgt aankomende maand bij de mama mazzeldagen

    Ga dan met die prijzen van de mama mazzeldagen naar de Babydump en vertel over de mama mazzeldagen en je zult meer korting krijgen dan die 20-25% bij prenatal tijdens die dagen

    Zo deed ik (en meerdere mensen) het altijd

    Nu is er bijv 20% korting op LIEF! Badartikelen bij prenatal
    Babydump pikt dit automatisch op en je krijgt nu zonder te vragen 23% korting op die LIEF! dingen in de winkel en webshop

    Dus als prenatal dadelijk grandioze acties heeft speelt de Babydump daarop in door nog onder die prijs te concurreren aangezien ze de laagste prijs garantie hebben en prenatal niet

    Vind het ook al schandalig dat je bij prenatal voor een plastic tasje moet betalen :$ en om hun reclamefolders in de brievenbus zit een pak plastic omheen ;)
     
  4. Lady7

    Lady7 Niet meer actief

    Bij prenatal hebben ze op de Amerk artikelen tijdens de mazzeldagen OOK de laagste prijs garantie.

    zoals ik al eerder zei; heb ik bij prenatal ook al s geld terug gehad omdat het bij babydump goedkoper was. En ook een gratis kado erbij, wat bij de babydump toen ook was...
     
  5. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    Maar daar zeg je het zelf al: prenatal heeft alleen die laagste prijs garantie TIJDENS de mama mazzeldagen én alleen op A merken

    Babydump heeft de laagste prijs garantie op het moment dat je 4,0 weken zwanger bent tót je bevalling bij misschien wel 42 weken

    Als ik met 8,0 weken een babykamer koop, en deze word in week 16 en week 34 van mijn zwangerschap goedkoper of je krijgt er een box of textielbon bij, dan krijg ik dat ook gedurende de hele zwangerschap :)
    Staat ook netjes op de Babydump website, bij prenatal kan ik daar niks over vinden, ook niet tijdens de mama mazzeldagen

    Ook al zou prenatal de laagste prijs garantie hebben tijdens de mama mazzeldagen, dan nóg kun je naar Babydump gaan en aanspraak maken op hun laagste prijs garantie zoals zij dit ook aangeven op hun website en daarmee adverteren

    Maar iedereen moet vooral doen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar naar mij weten is Babydump de enige babywinkek in heel nederland die de laagste prijs garantie heeft gedurende de hele 9 maanden van de zwangerschap. Bij geen enkele andere babywinkel is dit terug te vinden in hun voorwaarden
     
  6. Sonneke

    Sonneke Bekend lid

    25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    #26 Sonneke, 28 aug 2012
    Laatst bewerkt: 28 aug 2012
    @daantje22: Super dat babydump daar zo mee omgaat. Ik heb ze meteen een mailtje gestuurd.
    Zou dit ook gelden voor buitenlandse webshops??
    bijvoorbeeld bij
    Amazon.com Baby Store: Clothes, gifts, toys & bedding for babies, nursing & baby care supplies, baby shower presents & more

    Dat zou helemaal mooi zijn!

    Want wat dacht je van deze mobiel van tiny love

    Bij Baby dump € 57,95

    Tiny Love Symphony In Motion Sweet Island | Tiny Love | Baby-Dump

    en bij amazon € 26,33

    Amazon.com: Tiny Love Sweet Island Dreams Mobile: Baby
     
  7. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    Ik denk dat het alleen geldig is voor Nederlandse webshops/winkels eerlijk gezegd.

    vandaag alweer €60 korting gescoord bij babydump door 1 mailtje :D :D
     
  8. Sonneke

    Sonneke Bekend lid

    25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    @daantje22: Dat is wel erg jammer...
    Wat heb je vandaag gescoord?? Ik heb vandaag €3,95 gescoord. Schiet nog niet echt op maar het begin is er...

    haha, inderdaad best leuk om te doen ja!
     
  9. ivfje

    ivfje Bekend lid

    25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het geld niet voor buitenlandse sites... babydump wilde niet meegaan in de prijzen van de stokke kinderwagens uit duitsland.....

    Laagste prijs geld toch alleen op producten die je bij hun hebt gekocht en dan elders goedkoper zit oid?
     
  10. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    @Sonneke: dit heb ik nu ongeveer qua korting
    op de kinderkamer al 1x €50 tankvulling, 1x €50 textielkorting, en €165 box korting voor het kopen van de babykamer, €15
    montagekorting

    Babykamer was €800 minus €300 korting is nu dus maar €500 voor de kamer :$

    Ook in totaal €60 korting op de buggy, gratis buggy ophangsysteem €15, korting schommelstoel €80, korting badset €30 etc

    Loopt mooi op zo :p gewoon elke keer online kijken welke aanbiedingen er dr keer zijn, en googelen of je iets goedkoper vind dan wat je betaald hebt bij Babydump. Al die korting bij elkaar heeft me in totaal nog geen 1 uur werk gekost :)

    @ivfje: ja, of als je spullen wil kopen bij Babydump
    Stel ik wil bij hun een maxi cosi kopen maar die is ergens €15 goedkoper
    Dan mail ik hun met de link van waar hij goedkoper is, en dan mailen hun dat ik hem voor lager krijg :)
     
  11. MarjanDS

    MarjanDS Actief lid

    28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat nog goedkoper dan NL dan? Moet nog een kinderstoel hebben namelijk
     
  12. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    stokke is in duitsland idd vaak stuk goedkoper dan hier in NL

    googlen loont
     
  13. Saga

    Saga Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Maar als het van textiel naar tankvulling gaat, en je hebt je kamer besteld met textel bon, dan krijg je nu toch niet ook nog eens de tankvullingbon??
     
  14. ivfje

    ivfje Bekend lid

    25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar als je al textiel korting hebt gekregen dan krijg je later toch geen tank korting er meer bij?
     
  15. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    ik heb dat wel beide gekregen. vorige zwangerschap ook :)

    gewoon even mailen :D
     
  16. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    jawel hoor. gewoon mailen dat het nu tankvullingkorting is, dan krijg je dat gewoon. heb ik nu ook gekregen terwijl ik de kamer bestelde toen je er niks bijkreeg. de week nadat ik mijn kamer bestelde was het textielkorting, gemaild en toen kreeg ik dat

    5 weken later was het tankvulling, gemaild, kreeg ik dat ook.

    Vorige zwangerschap ook zo dubbelop gekregen, en nu dus weer :p
     
  17. Sonneke

    Sonneke Bekend lid

    25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    #37 Sonneke, 29 aug 2012
    Laatst bewerkt: 29 aug 2012
    Dat ze niet failliet gaan bij die baby dump, haha!
    Ik heb ze nog gemaild voor de box type Holland 2e kamer. Ergens anders voor 50,00 euro goedkoper gezien. ik ben benieuwd wat ze terug mailen.
    Hij stond op die site (50,00 euro goedkoper) wel alleen in het wit en ik zou hem graag in een andere kleur willen, zou dit een probleem zijn?

    Zouden ze het toch niet vervelend vinden dat ze elke keer van die mailtjes krijgen??
     
  18. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    @sonneke: denk dat de box wel dezelfde kleur moet zijn helaas om geld terug te krijgen.
    Soms zijn andere kleuren namelijk duurder of goedkoper.

    En of ze het vervelend vinden dat mailen, daar moet je schijt aan hebben, je hebt er gewoon recht op ;)
     
  19. IngridE

    IngridE Fanatiek lid

    31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Nou dames, ik ben benieuwd hoor. Ik heb vorige maand een babykamer gekocht uit de basic collectie en kreeg toen een textielcheque van 50 euro. Ik heb nu gemaild of ik de tankbon kan krijgen. Mailen ze die dan naar je toe of kan je die op komen halen? Ik durfde niet naar de winkel terwijl ik er vlakbij woon haha! :)
     
  20. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    Waarom durf je niet? Voor die €50 rij ik wel een keer op en neer hoor ;) schaam me daar echt niet voor :p toch weer 50 euri
    Omdat het tankvulling is denk ik dat ze die €50 terugstorten op je rekening, je kunt ook een cadeaubon vragen die ze oa kunnen opsturen naar je thuis
     

Deel Deze Pagina