TIP: babydump laagste prijsgarantie, ook al heeft prenatal kortingsacties

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SeaShell, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngridE

    IngridE Fanatiek lid

    31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Nou helaas dames, ik weet niet hoe jullie het doen (actie op actie), maar deze mail kreeg ik terug:

    U heeft bij de kamer al €50,- textielcheque gekregen, dan heeft u helaas geen recht op ook nog de €50,- tankvulling
     
  2. Frummeltje2012

    Frummeltje2012 Actief lid

    16 aug 2012
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn man kreeg inderdaad ook te horen dat wij geen recht hadden op textielkorting omdat wij al tankkorting hadden ontvangen.

    Ik heb ze een mail gestuurd dat ik raar vind dat ze blijkbaar met 2 maten meten. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen. In toch niet dat de ene wel en de ene korting en de andere korting krijgt en de ander niet!!
     
  3. MaaikeFerryJari

    MaaikeFerryJari Actief lid

    20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Dat moet ze hun voorwaarde maar eens goed lezen het staat er zelfs letterlijk in!
     
  4. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    m raar.. ik heb het zelfs op mijn uiteindelijke factuur die ze gaven toen ze de babykamer kwamen monteren

    daar stond netjes:

    commissiebon:

    lopende acties: textielkorting €50
    lopende acties: tankvulling €50
    1x buggy up small €0

    etc etc

    ik kreeg de tankvulling a €50 van het totaalbedrag af, en de textielbon moest ik zo uitgegeven in de winkel, en moest ik eerst die €50 euro die ik daarvoor uitzocht aan spullen betalen, en dan werd hij van de bon bij levering van de kamer afgetrokken.

    dit omdat sommige mensen een kamer bestellen, die textielbon krijgen, en vervolgens de kamer annuleren en daar een sport van maken.

    ik kreeg de textielbon dus, maar moest eerst de spulletjes betalen, en dan werd hij van mijn uiteindelijke factuur in mindering gebracht net als de tankvulling,

    de korting stond dus ook vermeld op mijn factuur, en is er totaal €100 aan tankvulling/textielkorting afgegaan.
     
  5. Frummeltje2012

    Frummeltje2012 Actief lid

    16 aug 2012
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb inmiddels ook een reactie terug en men zegt dat je maar van een van beide acties gebruik mag maken. Ik ga hun voorwaarden ook nog even nakijken.
     
  6. Frummeltje2012

    Frummeltje2012 Actief lid

    16 aug 2012
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waar staat het in hun voorwaarden?? Ik heb inmiddels weer een mail waarin ze zeggen dat het niet klopt en dat mensen echt niet twee keer gebruik kunnen maken van de actie!
     
  7. ivfje

    ivfje Bekend lid

    25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je geluk hebt gehad daantje... ik kan niks terug vinden op de bon dat ik ook nog de tankkorting zou kunnen krijgen...maar dat ze met meerdere maten meten dat geloof ik graag... bij de dump in groningen wilde ze ons echt geen meer korting geven dan de actie.... terwijl je overal leest dat dit bij hun heel gemakkelijk zou kunnen
     
  8. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Haha, Daantje is ook wel een hele goede klant voor Babydump en een goede reclame-maakster ;)
     
  9. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Wij hebben ook die textielbon gekregen, maar die is zo beperkt te gebruiken. De tankbon mag je overal aan besteden. Zouden ze die wel ruilen?
    Vanochtend gebeld of ik ipv de luiertas twv 39,95 korting kon krijgen, omdat ik de luiertas niet perse hoef. Maar krijg dan maar de helft van het bedrag in korting. Ook niet echt aantrekkelijk.
     
  10. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Moet je het product dan eerst al gekocht hebben bij de baby dump voor je ze kunt mailen dat je het elders goedkoper gevonden hebt?

    Ik wil namelijk de kid sit aanschaffen, en bij de prenatal is ie met de mazzeldagen straks -20%..

    Dus nu kopen voor het volle pond bij de babydump, of straks aangeven dan pas kopen?
     
  11. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Kan ook voordat je het koopt

    Ik had bijvoorbeeld de buggy ergens goedkoper gezien en hun gemaild
    Ik kon die mail meenemen naar de winkel en dan de korting direct krijgen of telefonisch bestellen met de korting :)
     
  12. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Durf niet, haha... straks doet prenatal géén korting op de kid sit en dan heb ik hem voor de volle mep :p

    edit: scheel gelezen; ik wacht voor de zekerheid even op de mazzeldagen.. als babydump er niet onder wil zitten heb ik dan alsnog mooie korting ;)
     
  13. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Ik heb ze nog gemaild en ruilen doen ze wel. De tankbon is toch een stuk aantrekkelijker. Om ze nou allebei te vragen vind ik raar, je krijgt toch 1 keer die 50 euro korting.
     
  14. Disney26

    Disney26 Lid

    9 nov 2011
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    haha ik heb het net uitgeprobeerd en het werkt echt!
    ze gaven nu 50 euro 'tankkorting' en ik werd net teruggemail dat we een cadeaubon opgestuurd krijgen of dat de korting verwerkt kon worden met de kamer!

    Leuk om bij te houden dus ;)
     
  15. ivfje

    ivfje Bekend lid

    25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe bedoel je het werkt echt... heb jij en een textielbon en een tankkorting gekregen?
    Zoja hoe heb jij je mail geschreven??
     
  16. Disney26

    Disney26 Lid

    9 nov 2011
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    ohh nee zo bedoelde ik m niet.
    Ik was nog in de ontkenningsfase van 'dat zal vast niet lukken' toen ik dit onderwerp mee zat te lezen.
    Dus ik dacht laat ik het ook eens proberen..... vandaar de het lukt echt hihi sorry voor de verwarring :)
     
  17. Sonneke

    Sonneke Bekend lid

    25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongeveer een week geleden heb ik babydump een mailtje gestuurd ivm box holland 2e kamer die op een andere webshop 50,00 euro goedkoper was.
    Ze gaan in deze prijs mee ik heb hier via de mail bevestiging van gehad maar hoelang zou ik kunnen wachten met de aanschaf van die box?
     
  18. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    ik heb net babydump gemeelt over de maxi cosi mura 4 heb hem net via internet gevonden voor 150 euro goedkoper dan dat ik hem bij hun heb gekocht. ben benieuwd wanneer ik wat van ze hoor en of ik er ook echt wat terug krijg.
    heb er bij hun toch meer voor betaald terwijl ik hem nu goedkoper zie, wat volgnes hun niet kan natuurlijk.
    link erbij gedaan en verstuurd.
    ik zit nu met bedrust thuis dus hoe gaat het precies in ze werking krijg ik geld terug op me rekening of cadeaubonnen (als ze akkoord gaan atuurlijk)
     
  19. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    hier altijd gewoon op mijn rekening gestort, moet dan alleen even mijn bankrekeningnummer doormailen :)
     
  20. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    oke ben benieuwd, zou eigelijk ook wel cadeaubonnen willen geld is altijd zo op:p heb net al reactie van ze gehad ze zijn het aan het uitzoeken hadden nog wat gegevens van mij nodig
     

Deel Deze Pagina