TIP: babydump laagste prijsgarantie, ook al heeft prenatal kortingsacties

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SeaShell, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Koop je van dat geld toch cadeaubonnen? :p
     
  2. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    HEEEEE die is slim hahaha daar had ik nog niet aangedacht!!!
     
  3. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    @aappie, mag ik vragen op welke site je hem goedkoper hebt gezien? Wij zitten namelijk ook aan de mura 4 te denken.
     
  4. IngridE

    IngridE Fanatiek lid

    31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
  5. IngridE

    IngridE Fanatiek lid

    31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    En reactie van babydump, ik vis voor mijn gevoel iedere keer achter het net...

    Geachte klant,

    De babykamer wordt exclusief voor babydump gemaakt, het kan zijn dat het om een model gaat wat er veel op lijkt. Maar helaas kunnen we hier geen prijsgarantie op geven.

     
  6. Flashyfly

    Flashyfly Fanatiek lid

    11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi Aapie, wij hebben ook de mura 4 gekocht, wordt eind deze maand geleverd. Waar heb jij die goedkoper gezien? Dan ga ik ook eens mailen :)
     
  7. ilona85

    ilona85 Fanatiek lid

    24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Heb even gekeken en lijkt inderdaad heel erg op elkaar alleen de een is wit en andere taupe en dat is net iets anders helaas maar verder is het kamertje indentiek.
     
  8. IngridE

    IngridE Fanatiek lid

    31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Lekker exclusief model dan... naja.
     
  9. ivfje

    ivfje Bekend lid

    25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het inderdaad een beetje een laffe opmerking van de babydump...alleen de kleur mag het niet doen... tis echt dezelfde kamer,. Haha ze moeten maar eens met hun leverancier gaan praten denk :)
     
  10. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    ook ik heb zojuist gemaild ivm de luma badset. Kost bij babydump 89 euro. Na lang zoeken heb ik hem ook voor 69 euro gevonden :
    Badset Luma | Kidsworld XXL | Woonboulevard Poortvliet

    Ben eens benieuwd wat ze zeggen want ik wil het badje heel graag (twijfel nog met de thermocare ivm de ingebouwde waspompjes, maar deze is gewoon veeeeeel mooier) en tsja als ik dan die 20 euro kan uitgeven aan accessoires ja dan weet ik het wel!!
     
  11. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Nou ik heb al een reactie. Zolang de actie op de andere site geld mag ik het badsetje van luma voor 68 euro afhalen bij de babydump!
     
  12. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    super! scheelt toch weer 20 euri :D en babydump is nu zelfs 1 euro onder de prijs gaan zitten haha :D
     
  13. wondertjenr3

    wondertjenr3 Fanatiek lid

    26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Thnx voor de tip.
    Heb net ook gemaild daarvoor want wilde dit badje erg graag alleen was het me wat te duur. Ben benieuwd wat ze terugmailen.
     
  14. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hihi graag gedaan!
     
  15. wondertjenr3

    wondertjenr3 Fanatiek lid

    26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nou ik mocht m voor 75 euro hebben:( (omdat het bij die ander incl verzenden 75.75 was).
    Beetje raar dat ze niet 1 prijs hanteren.. (niet dat ik ondankbaar wil overkomen, maar vind het toch n beetje raar)
     
  16. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Raar ik hem hem vandaag opgehaald voor 68 euro in heerlen. Wou jij hem dan bezorgt hebben ofzo?? Anders stuur ik mijn mails wel door ga je daarmee naar de winkel!
     
  17. wondertjenr3

    wondertjenr3 Fanatiek lid

    26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nee dat zou er dan nog bij op komen.. maar wil hem toevallig ook in Heerlen halen hihi.
    Noteren ze geen naam of n kopie van de mail? Anders mag je me de mail wel doorsturen indd hihihi
     
  18. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    De mail voegen/nieten ze wel bij de bestelling dus ik zou niet met dezelfde mail gaan

    Mail Babydump terug en zeg dat je hem in die andere winkel wil ophalen voor 68 en dus niet verzonden wil hebben en je hem bij Babydump ook komt halen, komt t vast goed
     
  19. wondertjenr3

    wondertjenr3 Fanatiek lid

    26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Dit was trouwens het mailtje:

    Geachte klant,

    Wij hebben het prijsverschil bekeken. Zij bieden de kleuren dark grey, magenta pink, snow white en sparkling silver aan. Inclusief verzendkosten komen zij uit op een prijs van 75,75 euro.
    Indien u één van bovenstaande kleuren kiest kunnen wij een ronde prijs maken van 75,00 euro. Indien u de kleur sky blue of lime green wenst, dan blijven wij bij onze prijs.

    Indien u gebruik wilt maken van deze aanbieding dan kunt u dit bestellen via mail of telefoon (0499-46 00 66). Wij hebben dan uw naam, adres en telefoonnummer nodig, ook willen wij graag weten of u het geleverd wilt hebben of dat u het wilt afhalen in één van onze filialen.

    Wij horen graag van u.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
     
  20. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik zou inderdaad gewoon terug mailen dat je hem graag bij de babydump wil ophalen maar niet voor 75 maar 68 ivm de laagste prijs garantie. Desnoods benoem je dat ik hem ook zaterdag voor 68 heb mogen meenemen in heerlen.
    En vraag je waarom dat niet voor jou geld? Kan je mijn bewijsmail zelfs meesturen.

    Maar ik zou in ieder geval gewoon terug reageren!
     

Deel Deze Pagina