TIP: babydump laagste prijsgarantie, ook al heeft prenatal kortingsacties

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SeaShell, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopelessinlove

    hopelessinlove Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Dat van die mail bijvoegen klopt. Maar ik zou toch zelf ook het recht hebben om nog een 2de badje erbij te halen voor bij bijv mijn ouders. Of als kraamkado voor mijn vriendin. Hoef ik toch ook niet weer een nieuwe mail voor te hebben lijkt mij??
     
  2. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    zolang jij het badje voor je ouders/vrienden dan op jou naam besteld met het bestelformulier in de winkel dan is er geen probleem

    maar besteld klaas,pietje of jantje op hun eigen naam met jou email bijgevoegd + waar jou gegevens op staan, lijkt me dat dat wel een probleem is als ze het in de winkel invullen op het babydump bestelformulier

    als je ouders/vrienden het badje gelijk meeneemen en afrekenen en de mail laat zien en er dus geen persoonsgegevens ingevuld hoeven te worden op een bon en bijgeniet aan het blaadje, dan is er niks aan de hand
     
  3. TrotseMama2012

    24 mei 2012
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geweldig topic dit!
    Nu ben ik zelf al bevallen en vraag ik me af of het dan ook nog geldt. Zo moeten we straks natuurlijk ook nog een andere auto stoel enzo. Gelden deze regels van laagste prijsgarantie dan ook nog of is dit alleen tijdens je zwangerschap?
     
  4. Dotjee

    Dotjee Actief lid

    12 apr 2012
    112
    0
    0
    Brabant
    Wat denk je zelf ? ;)

    Haha, sorry, vond het een niet te "snuggere" vraag. Maar om er antwoord op te geven, natuurlijk is dit zwanger of niet zwanger, dus altijd, van toepassing ;).
     
  5. TrotseMama2012

    24 mei 2012
    55
    0
    0
    NULL
    NULL

    Misschien dom, maar iedereen heeft het erover dat de aanbiedingen tot de bevalling gelden, dus vandaar mijn vraag...
     
  6. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    ja, de laagste prijs garantie geld nadat je bevallen bent denk ik gewoon binnen het retour/ruil termijn van 30 dagen ipv 9 maanden

    als je echter zwanger bent en je koopt in week 12 de babykamer, en in week 39 is hij ineens afgeprijsd, dan heb je nog recht op geld terug omdat de laagste prijsgarantie de hele zwangerschap geld.

    Zo ook met garantie. koop je in week 12 een babyfoon, dan gaat de garantietermijn pas in NA de uitgerekende datum, erg fijn van babydump :)

    maar als je dus bevallen bent geld die laatste prijs garantie dus ook, maar niet 9 maanden lang. bij babydump mag je 30 dagen ruilen, dus als je in die termijn iets ergens goedkoper ziet dan kun je er neem ik aan ook aanspraak op maken
     
  7. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    die laagste prijs garantie geldt sowieso.
    Het is zo dat als je het tijdens je zwangerschap elders nog goedkoper ziet, dat je het verschil terugkrijgt tot de geboorte van je kindje. In jouw geval is dat dan niet van toepassing maar die laagste prijsgarantie wel. Dus als ergens de autostoel tijdens een actie goedkoper is, kan je met die prijs naar babydump (of bellen/mailen) en zorgen zij dat je het voor de laagste prijs krijgt.


    Zag van het weekeind dat mijn box ineens 40,- goedkoper was, even gemaild en bedrag is op mijn factuur (moest ik nog betalen) aangepast :D, dat is weer lekker! Ben echt een kortingmonster :).
     
  8. Anoniempje2011

    Anoniempje2011 Fanatiek lid

    1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    krijg 20 euro terug van babydump omdat de tripp trapp stoel 129 is nu ipv 149 :D
     
  9. Nientjje

    Nientjje Fanatiek lid

    15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Dacht ook eens wat te proberen. Maxi Cosi Mura 3 is nu in de aanbieding bij Prenatal, stuk goedkoper dan waarvoor wij hem bij BD hebben gekocht. Maar krijg meteen de reactie dat we er een autostoeltje bij hebben gekregen, dus is het niet goedkoper. Beetje raar, want de autostoel is zogenaamd gratis, maar als het hun uitkomt rekenen ze het bedrag opeens bij de aankoop.
    Maar ja...kon het proberen he!
    Fijn dat het bij veel van jullie wel geldt.
     
  10. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Volgens mij geldt zoiets altijd bij BD, als het goedkoper ergens is maar jij hebt er iets gratis bij dan gaan ze er van uit dat het dus toch bij hun goedkoper is. Van de ene kant wel logisch, als het 50€ goedkoper is maar jij hebt een maxi-cosi erbij vind ik dat ze ergens wel gelijk hebben. Dat vertegenwoordigt toch ook een waarde van meer dan 100€?
     
  11. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Babydump geeft in hun voorwaarden ook duidelijk aan dat het moet gaan om producten die onder dezelfde verkoop- en leveringsvoorwaarden en kortingen (hoe dan ook genaamd) verkocht worden.

    Ik had het kamertje dat ik wilde hebben ook elders goedkoper gezien, maar dan zonder box a 139,- en 180 euro uitzoekkorting. Mocht het kamertje ook voor onder die prijs meenemen, maar dan zonder de extra's, uiteindelijk gekozen voor de box en uitzoekkorting want ik wilde toch een box en was dus alsnog een heel stuk goedkoper uit.
     
  12. ivfje

    ivfje Bekend lid

    25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    180 euro uitzoekkorting? Dat is veel bij ons was het 50 euro en de box, maar vind de bix erbij idd ook erg fijn
     
  13. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohja en de 50,- tankkorting ook nog ja ;), die was ik even vergeten.

    Het is geen kamertje van twf/interbaby en op de website staat vermeld: prijs ...,.. euro + t.w.v. ... euro gratis uitzoeken. Dat is dus gebonden aan de meubeltjes en helaas niet bij alle kamertjes dus ;). Wij hebben tegelijkertijd ook de wagen gekocht met een leuke actie die een aantal dagen bij prenatal geldde voor wij-leden en alle uitzoekkorting is van het totaalbedrag afgetrokken.
     
  14. Zowie

    Zowie Actief lid

    1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben bij Babydump een kinderwagen gekocht. Nu heb ik op internet een shop gevonden waarbij de kinderwagen (na verrekening van de kortingen) goedkoper is. Alleen hebben we bij babydump een tas en autostoel gekregen en op internet krijg je uitzoekkorting.
    Kan ik hiervoor ook een mail sturen? Ik twijfel omdat het niet om dezelfde korting gaat.
     
  15. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk dat de waarde van de maxi-cosi + tas dan overeen moet komen met de uitzoekkorting. Is dat ongeveer gelijk en is de wagen dan goedkoper maak je denk ik goede kans bij babydump.

    Anders even een belletje wagen, dan weet je het meteen.
     
  16. Dotjee

    Dotjee Actief lid

    12 apr 2012
    112
    0
    0
    Brabant
    Vandaag een Puckabag slaapzak gekocht die normaal 95 euro is en kreeg hem mee voor 70 euro en bij Prenatal kost ie nu nog 75 euro met de mazzeldagen dus was lekker voordelig!
     
  17. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb gekeken bij BD voor het Complete badset van Lief!
    Kost hij overal 199,90 en bij BD 199,00!! Hahahaha tsja
     
  18. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb hem toch gevonden voor 149,00!:D
    Potverdorie alleen zit er bij de babydump een badcape bij!!

    Of zou ik dan toch kunnen mailen?
    Want die kost zeker geen 50,00?
     
  19. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Bij babydump is het nu 20% korting op alle badjes, ook van lief! :D

    Er zit alleen geen standaard bij de badset
    Ik heb het badje gewoon los gekocht en de rosé bijpassende badstandaard op de lief website zelf, die hebben ze verder nergens
     
  20. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    #100 SeaShell, 28 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2012
    Bij Babydump ook €149 en gratis bezorgen. Actie geld nog t/m zondag, Daarna weer de oude prijs

    Badset Lief! Fuchsia | Badset Lief! | Baby-Dump


    Ik zou alleen alles los kopen

    Badje kost nu iets van €40 en krijg je shampoo en badschuim bij
    Luieremmer is iets van €12 nu
    Waskussen iets van 25

    Met het pakket kom je op €149 + nog een badstandaard los kopen

    Dit is de bijpassende standaard trouwens

    badstandaard 103 cm | lief! lifestyle
     

Deel Deze Pagina