Ik heb een andere korting gekregen destijds maar een vriendin van me heeft de korting wel gekregen bij babydump op basis van de kortingscodeprijs van babyhuys en dan de Package deal. Over de mc (wel model 2012) deden ze niet moeilijk. Zij kreeg het eerst ook niet gedaan in de winkel maar heeft later toch via de mail de korting gekregen. Heeft wel ipv de tas de adapters genomen.
Ah, kijk. Dat zijn goede berichten Aan de ene kant voel ik me best een zeur naar hen toe, maar aan de andere kant scheelt het gewoon wel een paar euro's! Alles is al duur zat! Ik heb net weer gemaild. Ben benieuwd
Zij geven deze garantie en zou dan toch zonde zijn als je daar geen gebruik van maakt. Dit is een van de redenen waarom ik veel van de uitzet heb gekocht bij hen, dus zij winnen er ook klanten mee. Zij hebben hun voorwaarden zelf bedacht . Al snap ik je gevoel wel een beetje hoor!
Ik heb ze oook gemaild dankzij Arual83. (Dankjewel) Ik krijg binnen 2 dagen een reactie. Even afwachten dus.
Model 2012 waarbij meestal staat vermeld frame 2 dus met de vernieuwingen is model 2013. Beweren ze wat anders dan kan je joolz gewoon mailen. Dan heb je bewijs.
Hoi meiden, Graag wilde ik de luiertas van lief! Bestellen bij Babydump. afgelopen week hebben we een nieuwsbrief gehad met daarin een coupon code voor een gratis nijntje knuffel bij je bestelling. Nu heb ik helaas die Mail weggegooid... Hebben jullie deze Mail misschien nog wel met de code? Toch altijd leuk een cadeautje... Alvast bedankt!
Stonden ze wel in je winkelwagenmand na invoeren van de code? Wat flauw zeg. Ik had vorige week de code van het rompertje gebruikt en die zat er wel bij. Wel flauw... bellen/mailen maar weer?
Nou wel weer complimenten voor de Babydump! Ik had mijn babyshower gehad maar helaas iets gekregen wat niet paste (badinzetje)... Vandaag even bij Babydump geweest en heb het gewoon kunnen ruilen voor een drijvend badmatje! Super terwijl ik dus geen bon o.i.d. Had! Ik ben een fan
Weten jullie hoe het zit met de gratis maxicosi en gratis box als je liever een andere zou willen? Wij willen bijvoorbeeld liever de maxicosi pebble ipv de cabriofix.
Prijs cabriofix wordt afgetrokken van de prijs van de pebble, box idem, je betaald als je een andere autostoel of box wil alleen het verschil in prijs bij. Hebben wij met onze box ook gedaan.
Als je geen andere wilt kopen ,kun je de helft van de waarde in korting krijgen. Wij hadden namelijk al een maxicosi gekregen...
Dat is het gekke, deed niks met activeren ook. Ik had ook code 4001oktober in mn mail! Probeerde net die 4303 en werkte wel!! Ik heb ze net maar gemaild. Vind ook zo zeur maar afgelopen dagen wel voor een 250 euro online besteld bij ze.
Als je niks in je winkelwagenmand ziet verschijnen doet de code het al niet meer, die code was maar 1 week, toen kwam de code voor het rompertje en afgelopen week dan die laatste weer voor de knuffel. Wel jammer, hopelijk kunnen ze nog iets voor je doen.
De nieuwe folder gaat vandaag weer in en zag weer diverse leuke acties! Veel kortingen op diverse dingen
Haha, we moeten toch wat om toch een beetje op de kleintjes te letten hé? Beetje jammer dat de folder nog niet laadt !