difrax s fles....ontluchten hoort dat zo??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door diaan1982, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    hoi hoi,
    met mijn oudste heb ik altijd tommee tippie gebruikt,dat ging super,en levi kon altijd doordrinken en de lucht ging er steeds via het ventieltje uit.
    mijn jongste kon er niet uit drinken die moest een smalle speen hebben,dus difrax gekocht sluit perfect aan aan zijn mondje.
    maar nu hij neemt een paar slokjes stopt dan.....moet de speen loslaten of mondhoekjes los en dan komen er bubbeltjes naar boven en dan kan hij pas verder drinken hoort dit???

ik dik het in met jbpm,omdat de borstvoeding veel te dun is(kolf het af) en hij hele golven spuugt en ik hem 3 keer kan omkleden per dag.... of heeft het hier mee te maken?
    dat het te dik is?

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Welke maat speen gebruik je op de fles? S is denk ik te klein als het is ingedikt.

Op de bodem van de Difrax plaats je dat schijfje. Daar zit in het midden zo'n omhoogstaand ventieltje. Die kan je voor het vullen even inknijpen, (breedste kant) dan gaat het open en kan tijdens het drinken, het lucht er uit.

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik gebruik de m speen,maar we doen er heel lang over zoontje heeft va begin slechte zuigkracht,fles van 150ml doen wel een half uur over.

ik knijp dat ventieltje zo nu en dan even open na het omspoelen ofzo...er zit wel een snee in, maar of die open gaat staan tijdens drinken heb ik geen idee van.
    mischien nog iets te stug??

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Voor het vullen bodem en schijfje goed droog maken en dan knijpen. Daarna vullen.

Onze kids dronken de eerste tijd ook langzaam. Deden ook minstens een half uur over een fles. Nu is de jongste binnen 10 min klaar.

M is wel groot genoeg inderdaad. Moet niet te groot ivm verslikken. De melk is nu niet te dik? zodat het alsnog erg veel kracht kost?

5. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    oh ja... De bodem misschien tijdens het drinken iets losser draaien! Hoe strakker, des te harder ze moeten zuigen.

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    de melk moet wel zo dik,ik gebruik 1 klein theelepetje pure jbpm,als ik het dan heen en weer wiebel is het wel vloeibaar zeg maar.
    ik heb soms de bodem helemaal los gedraait.....hmz ga maar eens dat ventieltje proberen soepel te maken

7. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Mijn dochter drinkt ingedikte bv uit maat s dus misschien is dat geen probleem

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Of de 1,2,3 speen gebruiken, dit heb ik ook gedaan en werkt perfect!

9. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik gebruik al vanaf geboort difrax, onze man dronk af en toe zo hard achter elkaar dat de fles "polpte"" dan zoog hij vacuum en klapte de odnerkant los met als resultaat kind en mama helemaal onder de melk en een huilend kind, dus let goed op dat hij ontlucht, idd ff fles iets schuin houden.
    hebben het meerdere malen gehad en dat vond ik een nadeel van die flessen

Deel Deze Pagina