Hier internet en tv voor 19.95, wij hebben geen vaste telefoonaansluiting, gewoon bij de lokale 'dealer'
En is de internetlijn dan ook stabiel, lig je er niet iedere keer uit zeg maar? En de telefoon, daar ook geen problemen mee? Wij hadden planet, nooit geen problems. Planet is KPN geworden. Toen overgestapt naar ander abonnement. En regelmatig liggen we met internet eruit. Duurt maar ff, maar toch. Zucht, wat is wijsheid. Portemonnee is belangrijk, maar je wilt toch ook kwaliteit voor je geld niet dan. Dan kan je wel minder betalen, maar dan is de service 0,0, of de lijn is iedere keer dood etc. Ben benieuwd naar jullie bevindingen. Blijf meelezen. Interessant topic nogmaals. Groetjes Yvonne.
Internet heeft er hier sinds mei nooit uitgelegen. afgezien van de opstartproblemen, maar daarvan lag de oorzaak bij KPN, bekabeling ofzo. Ik ben pas sinds mei bij Tele2
wij zitten al 2 jaar bij tele2 en nu weer na wat verhuisproblemen. dit was omdat ze hier in deze wijk nog niet veel leveren en de wijk centrale moesten opbouwen. ik heb nog nooit geen internet gehad.
Volgens mij betalen wij iets van 54,95 voor digitale televisie (kijkgeld), vaste telefoon en internet (middelste optie, vrij snel). Bij Ziggo. Vind het prima zo.