Is dit mijn ei?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Panda1, Sep 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Hallo,

Na mijn 2e zwangerschap heb ik een onregelmatige cyclus. Wij zijn al enige tijd bezig voor een 3e kindje. Nu doe ik voor het eerst ovulatie testen met als resultaat het bijgevoegde rijtje. De laatste is van vanavond 21.00. Er staat 20-9 maar dat moet 19-9. Wat denken jullie is dit de knaller die je moet hebben?

Oeps verkeerd geplaatst.....😕

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    Lijkt er wel op ;) voor de zekerheid gewoon doortesten, weet je het voor de volgende x (die misschien niet nodig si) helemaal zeker

3. Augustu

Augustu Actief lid

Aug 3, 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha sorry maar ik moest echt even lachen. Ik dacht wat bedoelt díe nou weer. (Aangezien de topic in de lounge staat moest ik aan een ander soort ei denken.)

Ontopic, ikzelf dacht op een gegeven moment dat het zover was en toen was de test de volgende dag nóg donkerder. Ik denk dat die nog donkerder kan.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Denk het wel!!! Idd even doortesten maar zeker gezellig maken :D

5. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

Aug 26, 2014
    2,220
    517
    113
    Hallo

Hoe is het dan afgelopen met de ovulatietest? Is deze nog donkerder geworden?

Welke tests zijn dit, van welk merk? En ben je er tevreden van? Hihi, dit lijkt wel een politieverhoor:D
    Ben zelf van plan om aan de slag te gaan met een ovulatietest (heb een nieuw onderwerp aangemaakt met al m'n vragen) en ben nog wat zoekende naar welke ik precies zal nemen:).

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Bij mij was die laatste zeker positief!!!!

Share This Page