Wie mag ik een foto mailen en wil deze hier voor mij plaatsen? Ikheb een enorm mooie echo van het gezichtje van onze beeb, maar vraag mij af wat het witte streepje is dat van zijn lip naar zijn neus loopt ........
Onze dochter heeft een schisis en deze was al zichtbaar op de 20 weken echo. Hier was de lip (wit) onderbroken en daar was het zwart, waar dus de schisis zat. Zal morgen wel een fotootje posten.
Wit is bot/weefsel, zwart is een opening/vocht (even kort door de bocht). Het witte streepje kan dus nooit een schisis zijn. Enne, dan hadden ze het je ook wel gezegd hoor!!!
Een kaakspleet wordt (vaak) door artsen gezien met de 20 weken echt, maar een open gehemelte is niet te zien is mij door de gyn verteld.
Open gehemelte is idd lastig. Hier hebben ze nog extra met de 3d echo gekeken en daarop leek het dicht en dat klopte ook.
Hier 2 foto's van de onze dochter rond de 22 weken. De eerste is een 3d echo en hier zie je het goed op. Al leek het op de echo dat dr lip tot aan de neus open zou zijn, maar dat was uiteindelijk niet zo. Bekijk bijlage 284526 De tweede is een plaatje van de gewone echo, een horizontale dwarsdoorsnede van dr hoofd en dan zie je dat linksachter de neus dat lijn niet doorloopt, daar miste dus een stukje. Bekijk bijlage 284527
Dat ziet er heel anders uit dan op mijn echo. Ik zal het volgende controle gewoon es vragen in het zh. Veel dank!