TIP bij exstreme ochtendmisselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bubbles2006, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubbles2006

29 feb 2012
    20
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    helloo dames,

Ik heb de tip voor degene die misselijk zijn sochends..
    het werkt bij mij ook..
    Ik ben vandaag 6 weken zwanger en was ik vanaf vrijdagavond doe.. is om half 12 savonds 2 plakken ontbijtkoek met boter en suiker eten en dan om 6 uur half 7 sochtends als je wakker ben in bed een zonder suiker en boter en dan eruit en weer 2 eten met suiker,.. werkt echt die eerste sochtends is even een ramp .. vooral als je net zo een droge mond heb als ik sochtends maar daarna die 2 met suiker werkt echt.

probeer het zou ik zeggen.

2. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    bij mij werkte cola echt super goed ik zat heel de dag aan de cola haha!. vooral normale cola geen light cola.. dat was het eerste wat ik sochtends naar binnen kreeg daarna kon ik normaal eten. en als ik me dan misselijk begon te voelen hup weer een slok cola wat een beademing was dat zeg toen ik er achter kwam ik was namelijk ook zo misselijk maar door de cola heb ik het wel volgehouden probeer het eens uit!

groetjes

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik waag het te betwijfelen of dit bij extreme zwangerschapsmisselijkheid helpt. Ik heb een extreme vorm van misselijkheid gehad en ik denk dat je me had kunnen opdweilen als ik midden in de nacht ontbijtkoek had gegeten. Er waren nachten dat ik niet eens een slok water kon binnen houden...

Maar misschien is dit wel een goeie tip voor vrouwen met 'normale' zwangerschapsmisselijkheid? Denk dat het er voor zorgt dat je maag niet zo leeg is als je wakker wordt, dat is vaak waar je misselijk van wordt.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

En ik denk dat dit voor vrouwen met gewone zwangerschapsmisselijkheid ook niet zo'n heel geweldige tip is: het feit dat deze tip werkt namelijk, komt doordat je met een dikke suikerboost je bloedsuikerspiegel een enorme oplawaai omhoog geeft, waardoor je je beter gaat voelen.
    Het zou dan veel gezonder zijn om veel meer goed verspreid over de dag kleine beetjes te eten, (daarmee voorkom je dat je bloedsuikerspiegel zo ver daalt dat je misselijk wordt), en om te zorgen dat je 's avonds iets eet waar je lijf goed lang mee bezig is, zoals vezels. Volkoren vezels dan trouwens wel, daar is je lijf lang mee bezig en daardoor blijft je bloedsuikerspiegel goed op peil, wat ook weer voorkomt dat je misselijk wordt.

5. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had last van extreme misselijkheid bij mijn dochter.
    Nou ik had die koek met boter erop en alles echt meteen uitgekotst.
    Dus denk dat als je die koek binnenhoud je nietzo heel erg extreem misselijk bent dan..
    Wel lief dat je anderen wilt helpen.

6. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel een goeie tip om aan te komen iig. ;)

Deel Deze Pagina