hallo waarschijnlijk heeft mijn zoonjte reflux nu krijgt hij zantac, bij wie hielp t en bij wie niet en heo snel zie je resultaat.
Wij hebben heel even zantac gebruikt maar omdat de smaak zo vreselijk is snel overgestapt op iets anders. Heb wel iets resultaat gezien met een dag of 5
Emma wilde daarna haar fles niet meer omdat ze het vreselijk vies vond en hebben nu losec, dat ging een heel stuk beter.
Finn heeft het ook gebruikt en bij hem merkten we binnen 2 dagen verschil. Hij heeft het een week of 6 gebruikt, daarna was zn slokdarm niet meer pijnlijk en toen was ook de verborgen reflux onder controle door nutriton e.d.
Mijn dochter reageerde er eigenlijk meteen op. Ik geloof dat het nog geen 2 dagen duurde. Ik merkte het goed, omdat ze ervoor nauwelijks langer dan een half uurtje/3 kwartier kon slapen (en dan was ze ook echt uitgeput, anders sliep ze maar een kwartiertje ongeveer). Nu met de Zantac slaapt ze uren ipv minuten De smaak vond ze verschrikkelijk en ik kreeg het er met een spuitje niet in, dus nu neem ik een beetje melk en doe de Zantac daarin. Met de melk dronk ze het wel op. Ik was eerst bang dat de Zantac daarmee zijn werking zou verliezen, maar dat was gelukkig niet zo. Ik hoop dat het snel mag helpen bij je zoontje!
Binnen een dag of twee zagen we verschil. Wat smaak betreft, dat is echt een kwestie van wennen. De eerste week ging het dramatisch en na verloop van tijd ging meneer zijn mond al open als ie in de verte het spuitje zag aankomen.
ok want is hier echt een ramp s avonds. zitten er allebei door heen. 3 a 4 uur lang is niks goed., overdag doet hij t best goed dsus snap niet dat t alleen avond is.
Hier heeft het nagenoeg niet geholpen. Daarbij had ze ook nog last van veel darmkrampen (nog steeds heel erg gevoelige darmen overigens en ze is al bijna 6 jaar). De reflux is overgegaan nadat ze ongeveer een jaar was en kon zitten.
Colin had na 2 dagen verbetering. De smaak wennen ze aan 6 a 9 dagen vreemd en dan prima. Hij kreeg eerst 3 x per dag en daarna 2 x per dag. tot ong. 11 maanden toen konden we het controleren met het vaste voedsel en na de fles nog steeds een half uur rechtop.
Al kinder probiotica gegeven??? kan een weekje duren maar dan krijgen ze in ieder geval meer goede bactiereen.