geboortekaartjes bestellen

Discussion in 'Zwangerschap' started by cat2, Feb 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Dit is ons eerste kindje en ik weet niet zo goed hoe het gaat met het bestellen van geboortekaartjes. We hebben een leuk geboortekaartje gezien op geboortekaartjes.nl. we hebben ook een modelkaart ontvangen en die zag er prima uit. We zijn erover uit dat dit het geboortekaartje wordt. Maar hoe gaat dit nu verder? Ik heb de site gemaild dat we ook graag voor 5,- een kaartje wilden bestellen met onze eigen gegevens erop maar dat kon pas als je een bestelling had gedaan. Ik snap het niet zo. Stel ik wil 30 kaartjes bestellen. Dan plaats ik een order. Maar hoe zit het dan met je gegevens invullen voor het kaartje? En wanneer bestel je de kaartjes? Ik ben nu 34 weken. Heeft iemand weleens kaartjes besteld via geboortekaartjes.nl?

2. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

Oct 23, 2013
    318
    58
    28
    Zoals ik het vanop de meeste sites begrijp. Moet je het aantal stuks bestellen de lay out bepalen. De gegevens wat je al kent erop zetten. Als je net bevallen bent bel je of mail je naar het desbetreffende bedrijf en geef je de laatste gegevens door (gewicht,geslacht,naam,uur en datum). Zij drukken de kaartjes en 2 tot 3 dagen later heb je de kaartjes afhankelijk van weekend en feestdagen. Zo staat het op de meeste sites uitgelegd...

Veel succes met het bestellen en met de laatste loodjes van je zwangerschap.

3. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

Oct 23, 2013
    318
    58
    28
    Nog even wat extra. Aan een meerprijs kan je kiezen om de enveloppe vooraf op te laten sturen dan kun je alvast de adressen erop schrijven. Dan is dat geen gedoe vlak na de bevalling. Tenzij schoonouders of ouders dit voor jullie doen.

Groetjes

4. Roosje03

Roosje03 Lid

Jul 20, 2014
    12
    0
    0
    Wij hebben het ook via geboortekaartjes.nl gedaan. Je besteld het kaartje wat je wil dan mail je de tekst die er op komt te staan. Voor de proefdruk vullen ze je uitgerekende datum in en een willekeurige tijd, gewicht en lengte. Als ze dat van jou hebben ontvangen en je gaat akkoord met je proefdruk (die je via de mail krijgt of in jou geval thuis gestuurd) dan als je hebt betaald krijg je de enveloppen thuis gestuurd zodat je vast kunt schrijven. En als je kindje dan geboren is bel je ze op wat de datum is en de tijd en gewicht. Dan drukken ze voor je en als je ze voor 12 uur hebt gebeld heb je ze volgende dag al in huis. En anders een dag later.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk hebt uitgelegd.

5. cat2

cat2 Niet meer actief

Dank jullie wel voor de uitleg. Ik heb nog wel een vraag. Het kaartje wat we gekozen hebben daarbij staat de naam op de voorkant. Maar wij hebben ook een 2e en 3e naam omdat wij ons kindje naar de opa's willen vernoemen. Dit willen wij alleen op de binnenkant van de kaart zetten, die 2e en 3e naam. Dat kan toch gewoon neem ik aan?

6. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

Oct 9, 2014
    1,213
    1
    0
    Drenthe
    Ik zou naar kaartje2go gaan, dan daar een kaartje kiezen, kaartje aanpassen opslaan eerst een gratis proefexemplaar aanvragen, en na de bevalling kun je het gewoon zelf aanpassen en bestellen..
    Waarschijnlijk goedkoper en een stuk gemakkelijker gezien je van niemand afhankelijk bent. Wat die enveloppen betreft.. niet nodig, vooraf gewoon etiketten schrijven/afdrukken die hoef je er alleen nog maar op te plakken. Succes!

7. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    ja dat kan..en wat hierboven mij staat.. kaartje2go is echt top..
    je kunt alles aanpassen naar smaak, kleur, lettertype, grootte, iets bijvoegen of weghalen..
    daar hebben wij onze kaart ook klaar staan, plus een heel adressenboek..
    een paar klikken op je muis en je kaarten zijn verstuurd..in enveloppe..:cool:

8. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    2,229
    1,904
    113
    Female
    Wij hebben geboortekaartjes.nl gebruikt. Super service! Ook wij hebben een tweede naam en die alleen in het kaartje en niet op de voorkant. Je kan al je voorkeuren weergeven en zij doen het zoals jij wilt. Ik had de lay out voorgedaan in word en gemaild. Zij hebben toen een proefdruk verstrekt (kan digitaal en geprint) en toen heb ik de grootte van de letters nog aangepast. Dit is allemaal onderdeel van de standaard service. Ons kleintje is maandag geboren en wij hebben ze op dinsdag voor 12 uur gebeld en woensdag hadden we de kaartjes (super kwaliteit!) in huis. De complimenten stromen inmiddels binnen :). Veel succes!

9. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Eens! En ook nog eens goed betaalbaar

Share This Page