Vanochtend hebben mijn man en ik, na lange tijd, weer eens gevreeën. Na ongeveer een half uur kreeg ik erge pijn in mijn vagina en rechter bil, uitstralend naar kuit. (zeg maar mijn hele been, aan de achterkant.) We hebben niets raars gedaan en ook geen rare standjes. Niets wat in mijn ogen dit zou kunnen verklaren. We zijn nu heel wat uren verder, en nog steeds heb ik erge pijn. Vooral wanneer ik sta, en op de toilet zit... Wanneer ik lig of na een tijdje lopen heb ik er bijna geen last meer van. Iemand die dit herkend...?
Ja ik. Toen ik zwanger was van mijn zoon. Ik heb toen fysio gehad omdat het niet overging, het was een beklemde spier. Succes!
ik heb ook pijn tijdens de seks..vroeger had ik dat nooit en nu wel..bij mij voelt het alsof het de eerste keer is weer.wil er graag vanaf
ik heb dat ook heel erg.. dat het zo een pijn doet. om die reden doen we het dan ook maar niet meer, maar ik vraag me wel af.. als dat al zo een vreselijke pijn doet.. hoe moet dat straks bij de bevalling? hahaha
De pijn is bij mij de hele dag en avond gebleven. De volgende ochtend was het gelukkig weg en heb ik er ook geen last meer van gehad.
Ik had na die tijd altijd het gevoel of er een baksteen op drukte, maar dat was een paar uur later weer weg. Zijn misschien de banden of je baarmoeder. Heb het nooit gezegd tegen de vk.
ik heb het sinds laatste keren ook last van , vreselijke pijn de sex , dat ik amper kan lopen of iets doen , ik durf ook niet te vragen aan verloskundige , wat zijn wij mietjes zeg
ik ga het de volgende x dat ik een afspr heb vragen als k durf..bij mij wordt het dan beetje gevoelloos en daarna echt pijn 2 dgn ofso zo een beursachtig gevoel
ja gewoon vragen hun kijken er niet raar van op hoor....ik denk dat het bandenpijn is...maar ja ben geen vlk
Volgens mij kun je inderdaad bandenpijn krijgen, en ook oefenweeën tijdens het klaarkomen. (Zie ook het boekje van Kluun.) Ik merk dat klaarkomen niet zo goed meer gaat, omdat mijn baarmoeder samentrekt als het een beetje leuk begint te worden. Verder moet ik me heel bewust ontspannen, dan is het fijn en niet pijnlijk. Vind het wel vervelend voor mijn vriend. Tis wat minder spannend allemaal momenteel. Misschien niet helemaal on topic: ik voel me daar best weleens schuldig over. Liefs, Sonja