hoe onverstoorbaar kan je kind zijn....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweet978, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    #1 sweet978, 10 apr 2011
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
    ok dames,

Ik moet het even van me afschrijven..ff jullie virtueel stalken of zo :)

Imagine.. een mooie zondag middag... vriend naar voetbal.. Smurf in der romper en een onderbroekje rondrennend ( ze begint zindelijk te worden).. voetbal op..biertje erbij.. t is weekend:)

Binnen roken is schadelijk voor de gezondheid van je dochter dus je rookt braaf na de wedstrijd een sigaretje op t balkon.. hmzz..lekker zonnetje.. je draait je om..et voila.. je dochter is groter dan je dacht want ze heeft de deur op slot gedaan:$
    dus mama tikt lief op t raam.. does omhoog.. tik tik op t raam.. en dochter lief.. de onverstoorbare.. tikt lief terug ..en trekt de haak nog verder naar beneden ( zo groot is ze dus ook nog niet;))
    Bij moeders breekt intussen t zweet uit..wetende dat vriend nog wel een tijdje onderweg is....

he gelukkig er spelen wat kinderen buiten.. * Zeg jongens .. heeft een van jullie een handige vader.. wil je die dan even halen.. bladiebla uitleg uitleg.. * jongen haalt lief zn vader.. maar vraagt nog wel en passant aan me* mevrouw hoe wilt u het oplossen dan* ..Tja is mijn antwoord.. ik hoop dat je vader daar ff over mee kan denken...

Buurman 1 komt aanlopen.. krijgt de situatie uitgelegd.. ow.. kan ze de deur dan niet opendoen weer.. * ehm ..ze is anderhalf ik denk t niet;). Kan ze de voordeur dan open doen..dan bel ik bij de buren aan. ( Had ik al verteld dat ik 4 hoog woon in een flat??) ehm.. ze is anderhalf..ik denk t niet. De man heeft geen telefoon bij zich.. en neimand in de trap is thuis.. hmzz.. Moeders krijgt nog meer trilhandjes..

Heeeeee buurman 2.. *zeg buurman heb jij een telefoon bij je..wil je dan even de politie bellen...* Buurman belt braaf de politie.. Vriend wordt gebeld via mn ouders ( leuk mobiele telefoons..dan weet je geen nummer meer uit je hoofd)

Intussen vermaakt smurf zich heerlijk met alles doen wat niet mag.. in de gordijnen hangen.. met de knijpers gooien.. op de stoel klimmen... met de paastakken spelen.. he..dit ei mag ik nooit aanzitten.. nu wel.. he die kan open..wat zit er allemaal in..oww jellybeans..daar kan je leuk mee gooien.. ( ben ik ff blij dat ze nog niet weet dat je die dingen kan eten) Maar.. allemaal voor mn neus dus ik heb nog contact met der.. joeppie.. denk je dan..

EIndelijk..de brandweer... 7 man sterk of zo.. God wat voel ik me een doos.. De stoere brandweer man roept nog.. zeg mevrouw is er iemand met sleutels.. ja.. die is onderweg .. maar ik wil NU naar binnen.. trap die deur maar in..

Smurf hier binnen denkt intussen dat ze achter in de kamer gaat spelen.. De brandweer beukt de deur in.. ( damn..dat maakt echt herrie) .. smurf kijkt even op en speelt verder.. 3 mega grote brandweer mannen komen binnen.. smurf kijkt ff op en loopt blij met der plastic zakjes weer verder.. *kijk kijk.. twee*

Brandweer legt ff wat uit over de deur... die is stuk.. ( goh...;)) en smurf begint eindelijk te huilen... omdat ze de deur niet mag open doen.. omg.. hoe onverstoorbaar kan je zijn...en rent accuut naar der potje om te plassen... terwijl ik iedereen huilend op de hoogte breng dat ik weer binnen ben.. plast zij lekker der onderbroek vol op de pot en lekt blij en vrolijk allemaal plas over de vloer *klaaaaar.. plas*

Lang verhaal.. conclusie..ik rook voortaan binnen denk ik.. das minder slecht voor mijn gezondheid :D

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    haha wat een verhaal. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

gniffel.. leuk verhaal maar bij die laatste zin neemt het humorgehalte wel sterk af ;)

4. Storm

Storm Niet meer actief

:D :D :D

Het is een overweging. Je kan ook preventief de haak naar beneden doen (dus deur open, haak naar beneden). Dan wil de deur niet dicht als je buiten bent.

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hahah sorry moest erg lachen.. werkelijk dat zou ook echt een stunt voor mij zijn over een half jaartje tot een jaar hahahah. gelukkig hebbenwe hier een hordeur dus als het zou moeten scheur ik die wel aan gort..

6. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @ Cygnet... je kan sommige zinnen natuurlijk ook te letterlijk nemen

@ Storm
    T erge is dat ik gisteren avond juist van mn vriend op mn flikker kraag omdat ik de deur niet dichtdeed.. dan rook je t nog binnen.. dus vandaag...braaf de deur dicht;)

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Haha jeetje wat een verhaal. Zou er ook erg zenuwachtig van zijn geworden. Voortaan inderdaad de haak maar naar beneden doen. Kan de deur niet helemaal dicht. Binnen roken lijkt me geen optie...

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Geweldig geschreven en ja ik zie het al helemaal voor me!!

9. misa

misa Niet meer actief

Whahahahahaha! Ik lig hier helemaal dubbel! (Sorry..!) Maar je schrijft het geweldig!
    Wat een situatie, gelukkig goed afgelopen. :)

Tip: andere haken op de deur en die er verkeerd om aan bevestigen zodat ze naar boven dicht moeten. ;)

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    OOhh wat lijkt me dit vreselijk!! Wat een toestand zeg.....

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hahaha, wat een verhaal! Andere tip: deur op slot draaien als de deur open is en dan dus op een kier laten staan. Kan er helemaal niets gebeuren.

Nog beter voor je gezondheid: helemaal niet meer roken :D

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik ga dit onthouden voor later (ook al rook ik niet). Leuk geschreven!

13. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @ all

Bedankt voor de tips , maar de haken kunnen hier niet andersom op de deur, zijn van die kunstof woningbouw kozijnen.

t gebeurt me in iedergeval nooit meer..hoe dan ook;)

ps...bedankt voor de complimenten.. humor relativeert en door t van me af te schrijven kan ik t beter relativeren ipv mezelf een schop onder mn kont te geven.

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    dit doe ik altijd zelfs al voor mijn dochter geboren werd
    bij de voordeur...
    behalve gisteren ja hoor windvlaag deur dicht
    gelukkig is papa thuis.

maar dit soort dingen gebeuren altijd als je er niet op zit te wachtten

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, ik heb me vermaakt met je verhaal!

Handigste: haak er af halen! Is het minste risico ;)

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb een soortgelijk gevalletje gehad hier. ik liet mijn dochter buiten en ze riep nog even "kijk mama ik kan al goed rolschaatsen hé!." dus ik zet 2 stappen buiten de deur en mijn jongste duwt hem dicht. ( normaal doe ik altijd de bovenste knip naar beneden, nu dus niet) ik denk nog, geen paniek met een kapstok maak ik die deur zo weer open.een half uur en 4 man morrelend aan de deur later, zie ik hem voor mijn neus de onderste knip dood leuk naar beneden duwen. uiteindelijk na veel praten ( hij snapte natuurlijk niet wat omhoog doen betekende) is mijn vader gekomen en op een veel te klein trapje geklommen en half als een aap klimmend mijn raam boven binnen geklommen. ik had dat in mijn eentje nooit gekund. het is dat hij een flinke sporter is want er zat nog een heel stuk tussen het trapje en het raam.
    mijn zoon had binnen de grootste lol ondertussen. we hebben meteen van alle ramen en deuren de onderste knip afgehaald toen.een sleutel bij de buren leggen helpt in zo'n geval ook niet echt.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Grappige verhalen.

Al hoe wel op dat moment het niet zo grappig is want je kind zal maar iets echt gevaarlijks uit halen sta je daar maar mooi.

Het is met tot nu toe nog niet gebeurt maar zeg nooit nooit.

Ik kan altijd gelukkig via de tuin nog naar binnen maar als ik mijn sleutels niet bij me heb kan ik er natuurlijk ook niet in mijn moeder heeft gelukkig wel van de tuin deur de reserve sleutel maar hoe snel ze hier is tja zal toch zeker 15 min duren. Ach ja en een ruit in trappen word lastig woon 1.5 hoog en kan er echt niet bij plus het is dubbelglas maar ja waar een wil is is een weg en dan maar de brandweer zo als in t.s haar geval.

Valt me wel op dat je een paar lampelullen als burenmannen had zeg.

Je had toch toestemming kunnen geven van breek de voordeur maar open. haha soms mannen achja;)

18. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @ haak eraf...

t is de deurgrendel..die kan er niet af.. je doet de deur er mee open..en in t geval van smurf hiero..de deur er ook mee dicht:D

En lamplullen of niet als buurman.. grin.. ik ga ze toch binnenkort ff een taart brengen..

kreeg alleen vandaag van iemand te horen dat ik hier ws nog wel een rekening van krijg.. van de brandweer...:( Ik breng ze woensdag wel een taart.. hopenlijk vergeten ze t dan:D

19. misa

misa Niet meer actief

Zou je daar echt nog een rekening van krijgen?? Ik weet bij mijn vorige werk (zorg) dat bij loos brandalarm er wel een rekening kwam. Maar anders toch niet..?

Om je een beetje goed gevoel te geven: mijn moeder heeft ooit de auto deur dicht gedaan terwijl de centrale vergrendeling al op gesloten stond. Oppaskind erin.... oeps! Uiteindelijk is iemand snel gekomen met de reservesleutel. Ze wou in 'paniek' al bijna de autoruit inslaan...! ;) hihi!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    WHAHA wat een verhaal !

gelukkig (enigsinds) goed afgelopen ;) ! haakje onder maar van de deur halen ;) ??

Deel Deze Pagina