Ik en mijn vriend kijken alletwee zo uit naar de geboorte van ons zoontje, wanneer we hem voor de eerste keer in onze armen kunnen houden. Voor mij mag het zeker vlug gaan want ik begin toch meer en meer last te krijgen, mijn buik is enorm toegenomen in omvang en krijg meer en meer last van kortademigheid. Zijn er nog zwangere die vol ongeduld uitkijken naar de bevalling ?
Hihi, yep echt wel! Ook ik begin nu wat vermoeider te raken en idd sneller buiten adem. Elke x weer denken en zeggen we tegen elkaar, goh nog maar 9 weekjes.. zie je de kleine al liggen hier in de box/wieg of wat dan ook? echt nog steeds onwerkelijk vind ik t!
't Is ook allemaal onwerkelijk als die kleine er eenmaal is! Oh, wat heb ik staan staren in de wieg! En nu ben ik weer zwanger en ongeduldig. Ik ben nog maar 17 weken dus moet er nog 23! Ik moet écht nog even wachten vind ik! Maar jullie zijn gelukkig al wat verder. Ik hoop dat jullie zo heerlijk kunnen genieten!
ik ook, ik ook en mijn verlof is nu begonnen dus denk dat de weken nu wel wat langzamer gaan . IK ben ook blij als de baby er is vind het nu allemaal zwaar worden. De baby schopt en duwt vaak tegen mijn ribben en kan niet meer normaal op de bank zitten. Een avondje bij vrienden zit ik dus op een rechte stoel en dan voel ik me echt een oud wijf . Uit de auto kom ik ook niet meer fatsoenlijk en voel me ook heel zwaar maar ben nu 9 kg aangekomen dus dat valt nog mee. Het allerleukste is dus dat ik zooooooooooo naar de baby uitkijk en vaak denk van hoe zal het zijn en hoe ziet hij eruit en zo graag ermee wil knuffelen . Begrijp me niet verkeerd ik heb er alles voor over en die paar weken hou ik ook nog wel vol maar ik ben zo benieuwd ! succes allemaal met de laatste loodjes !
Ik kijk er ook erg naar uit. Hoop dat ik dan eindelijk weer eens kan slapen cq. normaal in bed liggen. Al zal dat tussen de voedingen door steeds maar ff zijn, maar toch...
Ja, vooral dat weer lekker op mijn buik slapen lijkt me heerlijk. En weer enigzins je eigen lijf terug. Voor mij hoeft die kleine nog niet te komen. Het liefste eigenlijk pas ergens na het weekend, maar die buik mogen ze zo hebben van mij. Maar ja... het is of het een of het ander. Verder heb ik me de hele zwangerschap nog niet zo goed gevoeld, misschien dat dat ook meespeeld.
Ik kijk ook heel erg uit naar de bavalling, maar helaas om een andere reden, pas na de bevalling zal ik verlost zijn van de pijn en dat zou echt een zegen zijn ondertussen. Natuurlijk wil ik mijn kleine meid ook heel graag vasthouden, maar ik vind het gespartel van binnen nog wel er leuk.
Ik kijk er ook erg naar uit! Inderdaad dat wat Patroeschka ook zegt: zoooo vaak fantaseren over hoe de kleine vredig ligt te slapen in zijn ledikantje, of hoe hij ligt te spelen in de box, hoe hij er uit ziet.... Heerlijk! Toch ook allemaal wel erg onwerkelijk nog hoor... Maar nieuwsgierig zijn we zeker!
Ik kijk er ook erg naar uit, het wordt ook zo zwaar nu, ik kan niet meer goed slapen en lopen gaat ook niet zo best meer. Maar ik zit er nog niet echt over te mijmeren, er moet hier in huis nog van alles gebeuren, ik wou dat alles af was, en ik lekker boven in het kamertje een beetje kon gaan zitten rommelen. Maar die is nog lang niet klaar. Ik voel me steeds vaker verdrietig omdat de badkamer hier ook nog maar half af is, het is echt overal een troep. Als ik dan naar mijn dikke buik kijk, raak ik soms in paniek. Ik vind dit helemaal geen leuke periode.
Wij kijken er ook naar uit , maar alleen duurt het bij ons nog wat langer dan bij de meeste van jullie
Ik kijk er enorm naar uit en gelukkig hoef ik niet zo lang meer. Maar ik geniet nog van ieder moment dat de kleine in mijn buik aan het draaien is. Wat mijn mannetje betreft, van hem had het 20 weken geleden al wel mogen gebeuren . Liefs Petra
Ik kan ook echt niet wachten... ik kan nergens anders meer aan denken... ik droom er over... GAAT DIT NOG OVER? Ik hoop dat de laatste weken voorbij vliegen... ik moet nog tot eind maart werken en dan heb ik verlof....
Ik kijk er werkelijk vreselijk naar uit. Ik ben er voor mijn gevoel ook helemaal klaar voor Komt ook doordat ik vanwege mijn bekken al vanaf week 20 thuis zit, ik kan een hoop dingen niet doen en ben dus veel thuis........nou dan duurt een zwangerschap lang hoor......en dan nu inderdaad de klachten die er nog bij komen. Buik zit in de weg, kortademigheid, pijn in bekken neemt toe, maagzuur, slecht slapen.............. Kan niet wachten tot ik daar weer vanaf ben maar kijk er ook vooral naar uit dat kleine hummeltje in mijn armen te houden hoor, weet zeker dat het dan alles dubbel en dwars waard is geweest! Ik zie het ook al helemaal voor me hoor, hoe hij daar straks ligt in zijn wiegje, of in de draagdoek lekker tegen mij aan. Of in het grote bed, slapend, bewonderd door papa en mama........ Zucht, meiden, was het maar zover..........
Sterkte met de laatste loodjes! k moet nog een heel end, maar vannacht heb ik zo slecht geslapen, het voelde alsof ik bakstenen in mijn buik droeg, en steeds maar omdraaien... ik hoop niet dat dit nog 22 weken aanhoudt, anders ben ik bekaf!
Ik heb er ook zin in om de kleine te zien, knuffelen, vast te houden! Ben ook zo nieuwsgierig geworden! Alsof je na heel lang wachten eindelijk een cadeautje mag gaan uitpakken. (ook omdat we nog steeds niet weten wat "het" is) Aan de andere kant is het ook wel een beetje dubbel, straks ben ik wel die mooie dikke trommel kwijt (waar iedereen op straat toch stiekem even naar gluurt) en heb ik de kleine niet meer voor "mezelf". Dat vind ik wel jammer, heb ook het idee dat ik niet genoeg heb 'genoten' van elke dag van de zwangerschap - het is naar mijn idee voorbij gevlogen! Maar; die buik en alle kwaaltjes zitten ook wel in de weg, dus wat dat betreft... Ach, nog maar eventjes geduld in mijn geval!
Ik heb er ook zin in om de kleine te zien, knuffelen, vast te houden! Ben ook zo nieuwsgierig geworden! Alsof je na heel lang wachten eindelijk een cadeautje mag gaan uitpakken. (ook omdat we nog steeds niet weten wat "het" is) Aan de andere kant is het ook wel een beetje dubbel, straks ben ik wel die mooie dikke trommel kwijt (waar iedereen op straat toch stiekem even naar gluurt) en heb ik de kleine niet meer voor "mezelf". Dat vind ik wel jammer, heb ook het idee dat ik niet genoeg heb 'genoten' van elke dag van de zwangerschap - het is naar mijn idee voorbij gevlogen! Maar; die buik en alle kwaaltjes zitten ook wel in de weg, dus wat dat betreft... Ach, nog maar eventjes geduld in mijn geval!