Tip bij teleurstelling op NOD :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Felice88, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

ja, het is Heel verschillend bij dokters. De een stuurd veel sneller door dan de ander. Hopelijk is voor jou ook geen gyn nodig. Morgen kan je testen zie Ik, zal voor je duimen

2. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net flink gaan shoppen, na mijn negatieve test vanochtend (1dag na nod). Helpt in elk geval om even ergens anders aan te denken :) maar nog altijd geen rode duivels te bekennen. Laat ze nu maar komen ook!

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ben al jaren niet meer aan de pil, dus eigenlijk had ik wel verwacht dat het snel raak zou zijn vooral omdat iedereen zei bij een tweede gaat het sneller. Helaas dus niet. IK hoop dat ik binnen een jaar zwanger ben, dat zou al mooi zijn! Soms ben ik namelijk bang dat er iets aan de hand is dat het nu nog niet raak is..

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Irritant he?! Dan mag het ook wel gewoon beginnen want dan kan je weer op met volle moed naar de volgende ronde:)

5. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Haha ik ook Gigi85! Ik had gister een negatieve test (heb vandaag NOD maar logeer bij m'n ouders en dat vond ik wat riskant) en ben ook gaan shoppen.

Leuke tip: bij de action voor 80 cent super lieve NewBOrn sokjes met I love opa en I love oma....meteen 4 ingeslagen :D!!!

6. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ja stiekem stel je je daar dan toch op in he. Zei mijn huisarts een half jaar geleden ook toen ze hoorde dat wij een kinderwens hebben 'oooh zo jong nog, dan heb je grote kans dat je snel zwanger raakt'......Ach wij geven het ook een jaar en dan kunnen we altijd nog terug naar de ha (al hoop ik dat het dan natuurlijk niet nodig is ;)!)

Deel Deze Pagina