Hallo, Ik zie niet de kans om de stad in te gaan dus wil ik voor een verjaardag van een jongetje dat 2 jaar wordt dit weekend al een leuk boek online kopen. Ik vraaf me af of iemand hier misschien DE tip voor me heeft.. Ik heb al even zitten google-en en kwam op een site uit waar een vrouw over haar ervaringen op een hele grappige manier schrijft met kinderboeken (misschien een aanrader voor andere moeders?) Een boek per dag maar toch lastig om ahv dit blog te beoordelen of de boeken ook echt leuk zijn. Vandaar dat ik even jullie hulp vraag..
weet niet wat je budget is, maar nijntjeboekjes doen het altijd heel goed. Boeken van kikker zijn ook erg leuk!
boeken met flapjes. voorlezen hier momenteel kikker. Hij wil altijd een paar weken hetzelfde verhaaltje. Nu kikker van max velthuys en waar is m'n prrr (deze zit in een verhalen boek weet even niet hoe deze heet) puzzelen is hier ook favoriet kun je ook bij bol.com bestellen
inderdaad...wij gaan op berenjacht! Blijft leuk!! verder boekjes van Dribbel, oa bol.com | Dribbel naar de boerderij, Eric Hill | Nederlandse boeken Dikkie Dik, boeken van Muis (van Lucy Cousins) Van dikkie dik, heb je ook voor 15 euro een kartonnen doos, met allemaal kleine kartonnen boekjes erin. boek: over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. boeken van nijntje, kikker
Hier zijn de boekjes van Bobbi momenteel erg populair. Erg leuk om voor te lezen, leuke plaatjes en heel herkenbaar.
wat grappig, jullie noemen ook een paar boeken die op die site dus vermeld staan... Een boek per dag ga ik er gewoon een van die bestellen! en die site bij mijn favorieten zetten jip en janneke is natuurlijk ook super maar hebben ze denk ik al..