Onze zoontje is nu een dikke 2 maanden maar hij is hartstikke verkouden, hoesten, niezen en snottebellen. Hij is al heel erg vatbaar voor verkoudheiden. Hij is al vanaf de geboorte verkouden en nu moeten we hem dus goed in de gaten houden ivm luchtweginfectie die hij ook al gehad heeft. Maar nu zat hij dus net bij mij en toen zag ik zijn neusvleugels groter worden. Hoe zit neusvleugelen eruit? En waar moet je opletten als ze dat doen?
Bij neusvleugelen gaan bij het ademen de neusvleugeks "op en neer". Dan hebben ze het echt benauwd. Vaak trekken ze dan met ademen ook hun borstkas/buik heel diep in. Dan zou ik wel ff de ha bellen. Succes, zo zielig als ze zo verkouden zijn!
Hij had net 37.9 graden. Maak me best wel zorgen omdat hij al zo vatbaar is. Wat zouden jullie doen. Hij heeft ook kma in erge mate en vandaar dus ook zijn vatbaarheid.
ik zou gauw bellen hoor, tekenen van benauwdheid. Ze hoeven echt geen koorts te hebben en al ziek zijn.mijn zoontje heeft net in het ZH gelegen mt het RS virus, daar hadden ze het ook over tekenen van neusvleugelen (nou deed hij dat nog niet) ben benieuwd hoe het nu gaat!