Hallo allemaal, Ik heb een tummytub gekregen in het kraampakket van VGZ, maar hij pas niet op de badstandaard van de hema . Weet iemand op welke standaard ie wel past? BVD!
Ik heb de Tummytub van IZZ (maar denk dat 't dezelfde is) en ook het badje en de standaard van de Hema. Ik heb de Tummy nu in het badje gezet. Weet niet of dat mag maar anders is het pech gehad, heb er gelukkig geen geld aan uitgegeven. Onze dochter wilde de eerste tijd alleen maar mee onder de douche dus we hebben de vorige keer de eerste weken geen badje of Tummytub gebruikt. Daarna wilde ze wel in bad dus heb de Tummytub toen niet gemist.
Wij hadden dan wel een gekochte tummy tub, maar niet zo'n luxe badstandaard. Tub zetten wij in het badje op de standaard. Ging prima en de kraamverzorgster vond het ook oké.
Volgens mij zetten ze hem ook wel op de tafel bijvoorbeeld. Wij hebben hem ook van VGZ, maar heb er geen aparte standaard bij gekocht. Zie het wel of we hem veel gaan gebruiken. Heb ook een gewoon badje.
Ik heb zo'n Ikea lacktafeltje waar die op gaat.. Colin gaat maar paar minuutjes even dobberen en daarna haal ik hem eruit.. Niet heel top voor je rug, maar goed, het is maar eventjes. De KV deed Colin om de 2 dagen in bad.. maar hij heeft een heeele droge huid.. ik doe hem dus maar 2x in de week.. klinkt vies, maar ik was hem wel even elke dag hoor.. zijn gezichtje en billen enzo..
Wij hebben niet die, maar een andere die ook niet op ons standaard past. Maar ik zette het gewoon in het badje.
Hoi, neem voor de zekerheid even contact op met vgz. Ik heb gehoord dat er iets niet helemaal goed was met de veiligheid....
Heb even gegoogled op waarschuwing vgz tummytub en lees inderdaad een dramatisch verhaal.... ik ga 'm niet meer gebruiken in ieder geval! Thnks!
ik heb die tummy tub in gebruik genomen als baby wasmand vond het niks heb een slechte rug ik zet het bad nou op het aanrecht standaart nooit gebruikt maar is makkelijker leeg laten lopen klein stukje schuiven stop eruit en hij loopt leeg in de was bak