Tip: buikbanden van Miss Etam

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Daphne, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Deze week zijn alle buikbanden van Miss Etam 2 voor 15 euro. Ook de dure, die normaal 12,95 per stuk zijn. Ik heb er gisteren twee gehaald.

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Bij miss etam hier zijn ze al maanden 2 voor 15 euro, kheb nog niet anders gezien sinds ik zwanger ben

En bij promiss zijn ze ook 2 voor 15 euro :) dus shoppen maar ;)

3. Vorige week was die aanbieding ook al
    heb er zelf ook 2 gehaald. Altijd leuk zulke aanbiedingen :p
    vorige week had ik daar ook een zwangerschapsspijkerbroek van € 45,- voor € 25,- ik weet niet of dat deze week ook nog geldt.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ow, hier is dat nog niet, want ik was twee weken geleden ook bij de Miss Etam en ik ben blij dat ik toen nog geen banden heb meegenomen.

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hier (rotterdam)was dat ook al 2 weken geleden..vreemd dat het overal in NL blijkbaar anders is...Nu is er een actie van 10,= korting op alle (zwangerschaps)jeans. Helaas vind ik ze daar niet zo fijn want er zit geen band aan die je lekker tot over je buik kan trekken.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he daphne, ik heb op marktplaats nieuwe banden gehaald van 3 euro per stuk! ze had ze ook voor 2 euro. waren nieuw, en ook van miss etam, en mexx. bevallen super goed hoor

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, ik heb ook al geprobeerd via marktplaats, maar daar heb ik niet zo'n succes mee. Ik stuur netjes een e-mail en krijg vervolgens geen reactie. Dan stuur ik nog een e-mail en dan zijn ze al weg :(

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    hey missx ik heb juist bij de miss etam broeken gehaald want ik wilde niet van die overduidelijke zwangerbroeken, kheb 2 spijkerbroeken die onderde buik komen, met lage kontzakken en zo'n "used" look, gewoon met de normale mode meedoen dus alleen dan met een extra rek, super!

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh dat is niet zo leuk, maar ik had ze bij iemand die ze altijd had. in allerlei kleuren. wel gewoon effen, maar ze had ook leuke met een gebreid kabelmotiefje. ik hou zowieso meer van effen, want ben niet zo groot en anders word het al gauw zo massief.

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ow, dat is stoer Noura. Ik heb wel een hele stoere met Sweet Mama erop, vond ik ook wel leuk.

11. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Jammer dat ze nu afgeprijsd zijn :(

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Volgens mij heb ik dan dezelfde :)
    Zit heerlijk he

13. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Nee ik hou ook helemaal niet van die mustige zwangerschapsmode die je nog wel eens tegenkomt, maar ik vind juist dat je bij die broeken met zo'n lage band het meer ziet dan bij een broek met een stuk dat je lekker over je buik heentrekt. Ik heb echt een superleuke van de H&M ook zo'n used look en hele leuke klepzakken op de achterkant..ook zit er gewoon een gulp in (die natuurlijk niet openkan) en zitten er lusjes aan alsof je er een riem om kunt doen. Als je er dus een truitje op aan hebt zie je helemaal niet dat het een zwangerschapsbroek is.

14. Charos

Charos Lid

15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Is dat nou fijn van die banden?

15. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

dat vraag ik me ook af? heb vorrige week geshopt kon mijn broeken neij aan haha. en heb vooral truitjes gekocht die je mee kunne groeien?

maar volgens mij heb je aan die buikbanden toch meer steun he?

16. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb geen steun aan een buikband moet ik zeggen. Nu is mijn buik nog niet echt mega, dus misschien dat dit straks wel zo is. Ik vind het puur praktisch, omdat ik mijn eigen truien aan wil als het kouder wordt. Ik moet tenslotte "nog maar" drie maanden en om nou nog van alles aan te gaan schaffen...

17. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik gebruik een leuk gekleurd sjaaltje ipv een buikband want al die buikbanden zijn veel en veel te groot voor mij :rolleyes:

Deel Deze Pagina