Quinny Buzz + fleece dekentje

Discussion in 'De babyuitzet' started by mini, Sep 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mini

mini Lid

May 11, 2006
    33
    0
    0
    Wij hebben de Quinny Buzz besteld en daar zit standaard een fleece dekentje bij.
    Nu wordt ons kindje in januari geboren.
    Is het dan niet verstandiger om zelf nog een dekbedje te kopen? Omdat alleen een fleece dekentje te koud is in de winter?

Wie heeft hier ervaring mee?

2. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    ja dat vraag ik me eignelijk ook af... ik heb de Quiny Pseedi XS waar ook alleen een fleecxedekentje inzit en aarvoerheen een soort berschermkap van hetzelfde materiaal als de rest v.d. bak.

3. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb een voetenzak gekocht zowel als voor de maxi-cosi als voor de wagen (wij hebben een speedi sx besteld. in zo'n zak kunnen ze in ieder geval niet eruit trappen. maar voor de eerste bak de dreami hou ik het gewoon bij het dekentje dat je erbij krijgt.

4. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    ja daar gaat het ook om (tenminste bij mij)..wat je eventueel nog extra gebruikt in de dreami

5. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ze liggen ook nog onder een bovenkap. met en opstaande rand, dus liggen ze uit de wind. je trekt ook nog jasje of vestje aan.

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja ik heb ook de quinny en gebruik het bijgeleverde dekentje met daaronder een dun lakentje.. Kindje nog een (dun) jasje aan en het dekje wat op de dreami moet en dan is het echt warm genoeg hoor.

7. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ik zat toevallig met hetzelfde en heb het aan de kraamzorg gevraagt die kwam voor de intake. ze zei dat een fleece dekentje genoeg was ze liggen idd ook nog onder die bovenkap en hebben ook nog een jasje ofzo aan. fleece is al wat warmer dan een gewoon dekentje zei ze en anders krijgen ze het misschien weer te warm. ik laat het dus bij dit dekentje en mocht ik toch denken dat het in de winter te koud is koop ik er nog wel een.

8. Annelies

Annelies Niet meer actief

ja, klopt. dat is voldoende. heb het ook nog even aan de verkoopster gevraagd toen wij de kinderwagen kochten!

9. mini

mini Lid

May 11, 2006
    33
    0
    0
    Dank je voor al jullie tips! :idea:

Scheelt weer een (onnodige) aankoop... ;)

10. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Was mij ook opgevallen.
    Ik wil er wel een extra dekentje bijkopen.
    Voor mijn gevoel is zo'n fleecedekentje alleen echt te koud in de wintermaanden.
    Volgens de verkoopster was het nooit verkeerd om een extra dekentje of dekbedje erbij te kopen.
    Maar ik wacht nog wel even af want een dekentje is zo gekocht.

Silly

Share This Page