Want volgens mij zitten we er hier middenin...word echt horendol van de kleine man, krijsen, krijsen, krijsen, bijna de hele dag. Alleen zijn zin willen hebben en in het geval hij die niet krijgt zich weer dramatisch op de grond gooien om weer meer te gaan krijsen. Alles zelf willen doen en als dat niet kan weer gaan krijsen. Kan het even niet zo goed hebben nu en het lijkt ook veeeeel heftiger dan bij mijn meisje toen...zijn jongetjes echt zoveel driftiger of hebben we een exemplaar met een enorme kop erop? Probeer maar veel te lopen in de wagen want dan is hij wel stil maar als ze allebei beneden zijn zitten ze constant in elkaar vaarwater en is er geen land mee te bezeilen...afleiden helpt helaas niet dus weet even niet meer zo goed hoe hiermee om te gaan. Hebben de hele maaltijd met een krijsend kind gezeten en de maat was even vol...maakt me niet uit dat hij niet wil eten maar dat dwarse gedoe de hele tijd, grrrr... Het kan ook echt wel een lief mannetje zijn die steeds meer gaat begrijpen maar op dit moment is het een duveltje...grrrr. Herkenning? En hoe lang 'moeten' we nog?
Ja hier was de ergste daar ergens vlak na het jaar, heel de dag dreinen huilen en zeuren, ik ging toen heeeel erg veel naar buiten omdat ze dan afleiding had en er niets aan de hand was. Binnen in de draagdoek tijdens het koken tot rust komen. Heel erg doorbijten was dat! Sterkte!
Ehm ja, veel herkenning Mijn meisje van 13 maanden is een supervrolijk en goedlachs kind. Maar sinds een week is het bal. Als ze ergens een halve seconde op moet wachten wordt ze echt pissig. Bij ongeveer alles zeg maar. We zijn nu een dikke week bezig, dus ik ben vooral geinteresseerd in verhalen waarbij deze fase heel kort duurde
Hier was vooral de 13 maanden sprong flink raak. Maar mijn dochter is nog een paar maandjes jonger dan jouw mannetje, dus wellicht komt de ergste sprong bij ons dan nog...
Hier was de ergste sprong met 8 maanden. Daarna veranderde ons sprongenmonster ineens, want de sprongen daarna hebben we eigenlijk niet meer opgemerkt.
Ik vind de 17 maanden sprong erg heftig en heb deze keer het o ik groei boek er bij gepakt en gelukkig is het 'normaal' Poeh! Als iets niet lukt, als ze iets wil (wat niet altijd mag en kan), frustratie als ze het perse zelf wil doen en het niet lukt. Drama! En ik merk dat ik er vaker even niet tegen kan. Maar zij kan daar niks aan doen, ik ben zwanger, misselijk en moe.... En zij volop in ontwikkeling...