Ligt het er bij jullie ook uit?? Ik moet geld overzetten van de spaar- naar de lopende rekening, maar hij geeft telkens een fout aan.
Ik heb aan het begin van de middag nog gekeken of het belastinggeld gestort was, toen was er geen probleem....
En maar betalen voor al die diensten die ze leveren . Zouden we ook geld terug krijgen als ze die NIET leveren?? Zou mooi zijn he. Maar volgens mij is de ING erger....
Lees net op telegraaf.nl dat er storing is.. Storing bij internetbankieren Rabobank - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]
Heel fijn, het is de week van de storingen. Eerst UPC, nu Rabo... Nou hopelijk is het snel verholpen! Ga ik daarna ook maar en rekening betalen
Ow pfjieuw.. dacht al dat het aan mijn pc lag! Nu maar hopen dat ik vanavond of morgen wel kan internetbankieren, want heb echt geld nodig.
Da's dan wel heel vervelend. Hoop ook voor je dat ie het snel weer doet, want naar een vestiging van de Rabo gaan schiiet ook niet echt op....
Storing bij internetbankieren Rabobank - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal] hier ook last van natuurlijk...