Ik weet dat er altijd veel mensen gebruiken maken van deze actie, dus daarom bij deze de tip: bij de HEMA kun je vanaf vandaag weer vouchers kopen om voordelig naar Landal te gaan. Niet in de schoolvakanties helaas, maar een weekend is ook leuk TIP: voordelig een weekendje naar Landal met HEMA
wij zouden 2 6 pers huisjes naast elkaar willen hebben. Nou lees ik in de voorwaarden dat je voor 18.75 toeslag een voorkeursligging kunt opgeven. Wie heeft er ervaring mee dat dit daadwerkelijk ook kan? Niet dat als je 1 huisje boekt je kunt maar 1 voucher per boeking doen) dat er dan vol komt staan en je dus niet meer voor dat park kunt boeken? En welk park is aan te raden met 4 kids van 1 tm 5?
Wij hebben vorig jaar een voorkeursligging doorgeven voor 18,75 en kregen vier huisjes naast elkaar. Werkte prima. Met kleine kids zijn RabbitHill, Coldenhove, Hoog Vaals en Aelderholt mijn favorieten, die hebben een grote indoor speelhal. RabbitHill heeft een hele leuke nieuwe buitenspeeltuin naast het terras, en is vlakbij Julianatoren en Apenheul.
He bedankt! Dat is vroeg dit jaar. Wij gaan altijd naar Het Vennebos, daar heb je Bollo, Puk en Pelle, erg leuk zwembad, een plaza die erg leuk is. De kinderboerderij is erg leuk en de Bollo kidsclub schijnt ook goed te zijn, maar daar maken wij nooit gebruik van. We zijn ook bij een buiten en binnenspeeltuin geweest in de buurt en dat was ook echt een aanrader. We zijn half maart nog geweest, met dat mooie weer, op vrijdagavond hadden ze voor de kindjes buiten marshmallows maken boven een kampvuur. Mijn dochter van bijna 4 vond het fantastisch. Verder kom ik eigenlijk niet in andere parken, we zijn één keer in Rabbit Hill geweest en dat vond ik toen zo'n tegenvaller.
Vraagje zitten er ook huisjes bij die vrijstaand zijn en wat luxer of zijn het een beetje de oudere huisjes?
Is het echt vroeg? Zat er echt op te wachten Hebben gekozen voor Vennenbos (gaan we bijna elk jaar heen) en als tweede keuze Miggelenberg. In het najaar/winter gaan we ook altijd met de volgende ronde Hema tickets naar een voor ons nieuw park, laatst naar Coldenhove geweest (alleen waren jongste en ik een beetje ziek dus was niet zo'n succes, maar was wel een leuk park)
Ik dacht Mei eigenlijk, Maar ik stap zo op mijn fietsie naar de Hema Ja Coldenhove hoor je ook leuke dingen over inderdaad, daar heb je ook een camping bij, denk dat we die maar eens uitproberen dit jaar en de voucher gebruik ik voor Het Vennebos.
Het Vennebos heeft inderdaad die oudere geschakelde centerparcs huisjes. Maar wij gaan niet voor de huisjes, maar voor de faciliteiten. Luxe heb ik thuis, een zwembad en Puk en Pelle niet
Vorig jaar en het jaar ervoor was de actie 2x, in het voor- en najaar. Het is nu zelfs twee weken later dan vorig jaar, ik zat er al op te wachten
Wij hadden steeds een vrijstaand huisje, maar wel een oudere. Die willen ze met deze actie natuurlijk vullen, vandaar de prijs. Voor een weekendje boeit het me niet zo dat het huisje wat ouder is, we zijn toch vooral in het zwembad en de speeltuin.
Ligt eraan welk park en wat er vrij is. Wij zaten laatst in een geschakelde (met nog 1 andere bungalow) bungalow op Coldenhove, was heel netjes en op zo'n manier geschakeld dat je het niet door had eigenlijk dat het geschakeld was
Ik ben vorige weekend nog bij RabittHill geweest. Hadden een heel mooi modern huisje, en sinds twee maanden is er een geweldige nieuwe speeltuin naast het terras buiten. Voor ons het mooiste park tot nu toe. En de Julianatoren op 10 min rijden was helemaal ideaal.
Dank je voor je reactie. Hoe deed jij dat dan met boeken? Want je moet voorkeuren voor een park door geven en je kunt maar 1 huisje per boeking doen? Niet dat ik er eerst een boek en de vervolgens de 2 boeking in een ander park kom?
Hier is het andersom. Luxe heb ik thuis niet en gezien onze dochter 6 maanden is dan hoeven we ook niet veel faciliteiten voor kinderen. De prijs is er ook na dus denk dat ik maar gewoon op zoek ga naar park met luxe huisjes waar wij ook wat aan hebben
Huisje was inderdaad mooi, maar wij gaan niet voor de huisjes, julianatoren is leuk (de Apenheul ook trouwens), maar ik vond het zwembad echt 3x niks en geen leuke plaza (wat wij graag hebben dus vennebosachtig of centerparcs achtig) Nieuwe speeltuin zal wel leuk zijn!
Bij het boeken is er onderaan een veld voor opmerkingen, ik zou daar invullen dat je graag naast het huisje van code ..... wil die je daarna gaat boeken. Eventueel nog de achternaam erbij.