Maar dus niet in de schoolvakantie? Dan hebben wij er weee geen moer aan. Zo'n onzin vind ik dat altijd, net als met die zwangerdoos.
Maar je kan toch in het weekend gaan? Wij zitten ook aan de schoolvakantie vast. Wel onderbouw waardoor we vrijdag middag wel gewoon al kunnen gaan en gaan zondag avond weer naar huis. Ik vind dat beter dan helemaal niet gaan.
Waarom is dat onzin? Ik vind een weekend Landal ook lang zat . En als je nog kleine kinderen hebt kan je een midweek gaan. En het scheelt minstens 100 euro, vaak nog wel veel meer.
Ik snap het wel een beetje. Ik vind zo een weekend ook niks. Alles inpakken, daar aangekomen weer uitpakken, installeren. Dan is het etenstijd en na een uurtje bedtijd. De zaterdag heb je de hele dag maar zondag middag begin je alweer met inpakken en na het eten wegrijden en thuis uitpakken. Ik vind het altijd een hoop gedoe voor maar 2 dagen. Bovendien als de kids eenmaal sporten in het weekend houd het uberhaupt op. Bovendien ben je toch vaak een godsvermogen kwijt want tja, als je er dan bent wil je uit eten alle dagen midgetgolfen, bowlen etc
Zo ervaar ik het dus echt niet. Inpakken is zo gedaan, hebben een vaste lijst die we altijd gebruiken. Komen rond 15:00 aan (helaas gaat dan volgend jaar niet meer als oudste ook op vrijdagmiddag les heeft), gaan dan snel het huisje en park verkennen en dan een frietje ofzo halen en nog verder het park op. Kinderen gaan rond 21:00 naar bed dan. Installeren is zo gedaan want we laten alles gewoon in shoppers. Zaterdag heb je de hele dag en zondag tot ongeveer 17:00, dan eten, inpakken en weer naar huis. Wij vinden het erg leuk en de kinderen ook, even er tussenuit! Kinderen sporten hier ook trouwens (judo, dansles en turnen) en mijn man ook, maar dat zeggen we dan af. Als we zonder deze actie weggaan gaan we ook bowlen of midgetgolfen, dus dat maakt niet uit.
Voor 3 dagen heb je toch niet veel nodig? Uitpakken doe ik niet,leg de rolkoffertjes op de grond naast elkaar. Alle boodschappen neem ik van huis mee en ik kook dus zelf, verse groentesoep met brood, broodjes hamburger, pasta. Tussen de middag poffertjes of broodjes knakworst of tosti's. Als we aankomen hebben we allebei onze eigen taak. Man doet de slaapkamer, ik de keuken en koffie zetten. In twee/drie dagen gaan wij eigenlijk nooit bowlen of midgetgolfen, we hebben het druk zat met spelen, zwemmen en bollo en puk en pelle.
Ja wij vinden een weekend dus ook net niks. Gaan minimaal een midweek. En ik vind het dus onzin dat dat soort acties niet gelden voor mensen met schoolgaande kinderen.
Ik denk dat je individuele sport sneller afzegt dan een teamsport maar dat gok ik. Ik neem altijd de halve inboedel mee want stel je voor dat we net dat ene nodig hebben. En als ik niet uitpak word ik gek. Ik ben super geordend dus dat werkt echt niet anders. Nee, wij doen het 2x per jaar zo een weekendje (met vrienden) maar niet heel erg voor mijn lol. Daarentegen gaan wij altijd alle vakanties op vakantie dus ik denk dat ik daarom er ook niet heel veel behoefte aan heb
Voor die paar keer per jaar zou ik een teamsport ook wel afzeggen, net als mijn man, er zijn nog genoeg andere teamgenoten. Wij nemen dus niet veel mee, een krat en shoppers met kleding. En ik ben dus super ongeordend
In de vakanties wordt er denk ik meer geboekt en ze zouden wel heel veel geld mislopen door het zo goedkoop aan te bieden. Maar goed, ik ben blij met de actie
Precies, ik vind het niet meer dan logisch dat het niet geldt met feest en vakanties. Die momenten zitten ze toch wel vol. Wij gaan met pinksteren en betalen dan ruim 3x zoveel. Ik geef ze geen ongelijk