Tip, deze week Alecto DBX-76 bij Kruidvat

Discussion in 'De babyuitzet' started by el26, May 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. el26

el26 Lid

Nov 27, 2007
    39
    0
    0
    Hallo Dames,

Zoals de titel het al zegt heb ik een tip. Heb gisteren deze babyfoon bij Kruidvat gekocht voor maar 35 euro en is echt een super ding!!
    Stoort niet, heeft slaapliedjes erop zitten, temperatuur controle van de babykamer, kortom is een best uitgebreid apparaat voor een leuke prijs als je het mij vraagt.

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja super ding idd die heb ik zelf ook :D

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    even een vraagje: kan je vanaf de ouderunit ook terug praten naar de baby unit??

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja dat kan:d

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb em ook net gekocht als 2e babyfoon voor bij mijn zoon op de kamer als de baby er straks is. Het is maar dat ik hem kan horen als hij wakker wordt maar het is inderdaad een uitgebreid dingetje, ben er helemaal blij mee :)

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    klinkt heel goed! twijfelde over een 2e babyfoon maar ga het nu denk ik wel doen! thanks voor de tip!

7. Milo

Milo Actief lid

Dec 21, 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hoi Meiden,
    Hebben jullie hem gewoon in de winkel gehaald of online besteld.
    Wilde hem online gaan bestellen, maar anders rij ik ff langs de winkel!
    Groetjes

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb em in de winkel gekocht maar als ze em daar nou niet meer hadden gehad had ik em online besteld.

9. Milo

Milo Actief lid

Dec 21, 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Dank je sterre, gaan we eerst daar even kijken en anders inderdaad alsnog online bestellen. (als ik dan niet te laat ben, ik denk dat ze hard gaan!)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik was er ook bang voor maar toen ik gistermiddag ging hadden ze er nog meerdere zei ze. Maar het is inderdaad een goed dingetje voor weing geld dus hij zal inderdaad hard gaan.

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    ik heb hem net in de winkel gehaald en dat was de laatste... vindt het een super ding :) doet precies wat mijn dure avent ook doet maar dan goedkoper, ben er helemaal blij mee!

12. Eef16

Eef16 Bekend lid

Aug 7, 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Ik twijfelde ook of ik een 2e babyfoon zou willen, met name gezien de kosten. Maar dit is een hele goede deal! Er zit zelfs een reistasje bij, dat heb ik niet bij mijn andere dat is de Alecto dbx-88.

De baby is er nog niet, nog een maandje, en mijn dochtertje is nog klein 17mnd pas, dus ze hebben allebei nog wel 'recht' op een babyfoon. En om nou per slaapje per kind te gaan kijken waar ik de babyfoon ga zetten... op de gang ben ik bang dat ik de baby niet hoor als die spuugt ofzo, dochterlief was eenbraakstertje...

Nu maar hopen dat ze elkaar niet gaan storen...
    Vooralsnog erg blij met deze deal!

Eef :)

13. katinka1980

Mar 31, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb hem ook gekocht.... wilde eerst een abbo nemen op de ouders van nu , want daar zat er eentje bij met camera....das pure luxe en niet nodig vind ik...
    nu heb ik er één die net zo goed is , voor weinig geld ;)

Groetjes
    Katinka

14. Me81

Me81 Bekend lid

May 9, 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cool, ik heb hem net besteld. Mijn ervaring is dat hetgeen waar ik voor kom, meestal OP is in de winkel....
    Nu een keer niet mis gegrepen!

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wij hebben 'm ook gekocht. Hadden er nog zat staan, denk wel zo'n 15 stuks nog. Gelukkig dus eerst gaan kijken, anders betaal je weer verzendkosten extra.

16. Me81

Me81 Bekend lid

May 9, 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had gratis verzenden! Soms vind je wel eens een kortingscode ;)
    Daarbij wist ik niet zeker of hij maandag nog voor die prijs in de winkel zou staan.

17. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik wou hem nog net vanavond bestellen via internet. Maar helaas is hij uitverkocht. Sjit...baal er wel van.

18. Tinus

Tinus Actief lid

Jun 18, 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zaterdag hadden ze er nog een aantal liggen, dus ik heb er ook een meegenomen. Heb nog steeds de zeer antieke versie van mijn zus, bijna 15 jaar oud. Op zich werkt deze nog, maar daar zitten geen handige gadgets op als een terugspreekknop of temperatuur. En die antieke weegt een stuk meer!

19. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Vanmiddag even in de winkel geweest. En jeeeeeeeej ze hadden er nog 1 :D ikke blij.
    Gelijk thuis uitgeprobeerd het hij doet het :D Heel belangrijk natuurlijk. Wat grappig van dat ding dat je met de ouderunit muziekjes op de babyunit aan kunt zetten.

Share This Page