TIP: digitale clearblue ovulatietest...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lolieken, Mar 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Het is hier al eens vermeld geweest maar ik zou het graag nog eens herhalen (nee ik heb geen aandelen bij amazon :D)

Ik wou ook graag de clearblue digitale ovulatietesten als hulpmiddel bij de gewone ovulatietesten als het me niet helemaal duidelijk was. Maar ik vond ze dus altijd zo duur. Tussen de 30 en 34 euro + verzendingskosten. Dus dan ben je toch al gauw een kleine 40 euro kwijt per bestelling.

Na websites uit te pluizen (sterker dan mezelf) zag ik dat de testen bij amazon véél minder kosten. Met verzending inbrepen een 19 euro per doosje. Nog redelijk veel maar toch al meer te doen vind ik... Het is minstens 10 euro verschil per doosje dat is toch al de moeite vind ik.

Dus bij deze. Als er dames zijn die toch graag de "leuke" test van clearblue gebruiken maar hem in Belgie en Nederland te duur vinden dan is amazon eventueel een "oplossing"...

Goedkoper heb ik ze nog niet gevonden. Dit geldt trouwens ook voor de clearblue zwangerschapstesten.

Je moet wel wat puzzelen met de shipping rates (verzendingskosten) als je verschillende dingen wil bestellen want dan zijn ze al gauw wel héél duur. Dus wel opletten als je verschillende spullen zou willen kopen.

Maar voor de clearbluetesten is de website toppie!

Wou dit even met jullie delen. Mss help ik wel iemand. :p

2. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Toevallig zat ik net nog te bekijken wat ze kosten (ppff wat een prijs he). Ik hou het even in mijn hoofd iig, thanx! ;)

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ja de prijzen zijn té hoog vind ik... Dus ging ik op zoek naar een alternatief. Ik ben écht fan van clearblue maar ze aan een stuk gebruiken dat vind ik echt zonde. Ik zou wel willen hoor. Geen getuur meer... :)

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Dank voor je tip! Ben ook een echte CB digi fan!

Share This Page