Oké voor de fanatieke sporters onder ons is het soms best lastig deze dagen. Ik sport iedere dag thuis, alleen en met de kinderen. Ik heb gelukkig een spinningfiets en maak er dankbaar gebruik van. Is het misschien leuk dat ik hier 3 keer in de week een work out deel? En kunnen we elkaar wellicht inspireren? Blijven bewegen is nu zo belangrijk.
Heel leuk, ga zeker volgen want mijn inspiratie raakt op en man wil niet na een lange dag met de pads staan zodat ik wat kan boksen.
Fitathome is gratis op het moment Ze hebben ook zwanger en fit dus ik ben wel blij... Kan normale workouts nu niet doen met mn bekken, deze gaan nog net
Kan ook wel even een zaktraining maken? Of heb je geen zak? Iig voor vandaag en morgen, een amrap. Wil je niet buiten rennen, doe dan ipv rennen het volgende; 60 sec jumpingjacks 30 sec burpees 60 sec mountain Climbers 30 sec walking planks
Ik heb ons huis eigenlijk altijd ingericht op het thuisblijven. Mijn man is erg veel weg en daardoor moet ik altijd al thuis sporten. Ik had niet altijd oppas toen de kinderen klein waren. Wij hebben een aparte gym met: loopband Spinningfiets Roeimachine Yoga matten, blokken en video's Gewichten en kettlebel Tv met internet en muziek zodat we sport kunnen streamen. Ik ga met mijn dochter nu bijna elke avond iets doen. Zumba is erg leuk samen. Maar ik ga ook wel traininen op de fiets doen of hardlopen. Onze zoon sport liever buiten. Maar doet als kind sowieso al veel. Ik zal later mijn favoriete video's delen.
Jawel... Is mij vorige week althans wel gelukt en het staat er nog steeds op... Nouja je moet 1 cent betalen en wel uitvinken dat het lidmaatschap automatisch doorloopt.
Ik sport al jaren met Hasfit thuis. Heb een abo op de app, want volg liever een programma dat opgesteld is door de coach. voor de liefhebber; al hun workouts zijn op youtube en op hun website gratis te volgen. Ze hebben workouts voor vele doelgroepen (jong/oud/beginner/gevorderden etc.) Ook voor voor tijdens de zwangerschap en ook body weight voor als je geen gewichten tot je beschikking hebt Het fijne van een programma volgen is dat ik geen ispiratie nodig heb en ook niks te willen gewoon op play klikken en gaan
Fitnessblender heeft heel veel losse trainingen die je gratis kan bekijken (ik vind het heel fijn, witte achtergrond, geen muziek, geen fake smiles maar ze voeren de trainingen zelf uit en gaan samen met je stuk). Ze hebben veel trainingsprogramma's die je kan kopen, een keer maximaal 15 dollar uitgeven en je kan het programma zo vaak doen als je wilt, en ze verkopen nu een aantal programma's nu met hoge korting.