even vragen of jullie hier nog wat voor weten. mijn handdoeken (wit ) beginnen nu zo'n beetje te vergrijzen ( ik kan helaas niet buiten drogen, heb alleen een balkonnetje ) wat doen jullie hieraan? ik was ze ook op 90% maar daar wordt het niet beter van. xxx
Ik heb het een poosje geleden gedaan met biotex echfa wit. Dat werkte echt helemaal super. Ik had kleren die verkleurd waren, en ook handdoeken. Nu is alles weer spierwit!
Je hebt ook Dato... is ook speciaal voor witte was. Ik gebruik dat voor als iets wits echt wit moet blijven zoals bijvoorbeeld een doopjurkje. Verder was ik zelf met Ariel voor witte was... Super!
Poeder Persil is ook redelijk goed, moet alleen wel wasverzachter door, want anders vind ik het stinken, haha.
in de venisch en dan een nachtje laten weken dat doe ik met mijn washandjes en met de witte truitjes van de meiden die worden ook snel grijs
dat grijze ligt m volgens mij aan het laatste spoelwater met wasverzachter erbij indien jullie dit gebruiken, ik had het altijd met m,n witte uniformen maar sinds ik dit niet meer gebruik blijven ze veel langer wit.
Laatst nog gedaan met mn 10 hagel witte gasten doekjes die alles behalve hagel wit meer waren. Nachtje in de bleekwater (dus water met grote scheut bleek erbij). Dan verkleurt alles naar 1 kleur vergrijst of vergeeld wit. GOED uitspoelen! En niet te lang laten staan anders heb je gatenkaas (ligt uiteraard aan de hoeveelheid bleek....ik had NOGAL n gortig scheutje erin}. Alle eventuele kleurtjes maskara en weet ik t wat voor vreemde vlekjes zijn dan weg. En dan een aantal dagen lekker soaken in een emmertje met biotex echfa wit. Daarna om de geur wat frisser te laten zijn in een wit wasje mee en HAGEL wit is het weer! Pas gevallen sneeuw is er niks bij! En ik schrok er van hoeveel verschil het was met voor heen want eentje was de dans ontsprongen en was nog grauw dus kon mooi vergelijken.