Ik ben gewoon eens rond aan het kijken voor een wat ruimere auto. We hebben nu een Opel Astra station, dus is wel redelijk ruim. Maar ik ben op zoek naar een auto waarvan de achterbak ruim genoeg is voor 2 honden en dan ook nog genoeg spullen!! Iemand een idee (met foto misschien?)
renault laguna zeker wel. wat daar allemaal niet in kan. hmmm er liggen nu 3 kinderwagens, een grote opgeblazen zwembadje, een campingbedje en matras in en nog ruimte over. dus groot zat
Wij hebben een Toyota Carola Verso. Dat is geen station maar een hele ruime uitvoering. Ik moet eerlijk zeggen dat ik station best lelijk vind, ze lijken zo uitgerekt... en dat heb ik bij onze auto dus niet. En je hebt een zee van ruimte.
een station wij hebben een ford en onze bugaboo past er gewoon in de lengte in. dus daar naast zou er nog een kunnen en dan nog veel meer
Da's de grote winnaar. (Het is trouwens Skoda Octavia Combi ) Ik denk dat er weinig auto's zijn de meer inhoud hebben.
Wij hebben de hatchback, maar willen de combi. Kofferbak is 580 liter normaal. Als je de achterbank plat legt is de inhoud 1.620 liter.
Honda c-rv, onze honden kunnen er makkelijk in, samen met de buggy en de hele rambam http://livinggallery.oneindia.in/d/22987-2/crv6.jpg