Voor mijn dochter heb ik een thermometer gebruikt van prenatal. Het duurde alleen steeds heeeel lang voordat hij klaar was met meten. Ik heb gehoord dat ze er zijn die heel snel kunnen meten. Weet iemand welk merk / waar je die kan kopen? Thanks!
Ik heb toevallig gisteren een tijdschrift van de consumentenbond gekregen waarin thermometers getest zijn. De gewone thermometers voor rectaal gebruik keek ik naar en daar komt die van de Hema het beste uit. Ik geloof dat die er 8 seconden over doet en maar 3, 95 kost.
En die dan ook maar even halen voor de zekerheid. Dat ding vd prenatal doet er zeker meer dan een minuut over!
Ik heb voor de hond een bij etos gekocht, die is ook heel snel. Wel zo prettig voor dat arme beestje, dus ik ga deze nu waarschijnlijk voor de baby weer kopen.
Dat dus. Wij hebben ook die van de prenatal met flexibele top, binnen een paar seconden is ie klaar. Beter dan die oudere thermometers.
Ik heb de flexibele van Braun. Mijn man heeft die gekocht toen er ineens babyaankopen gedaan moesten worden omdat de kleine te vroeg geboren werd en ik nog weinig in huis had.... De kraam was er erg blij mee, kennelijk raadde zij die altijd aan.