Misschien dat iemand het antwoord weet op mijn vraag... Ik wil graag een badstof hoes voor mijn mura, maar ik kan een originele niet vinden. Dus of ik zoek niet goed, of hij bestaat gewoon niet. Nu had ik bedacht, aangezien de zitting heel erg op een autostoel lijkt: zou een hoes voor een autostoel niet passen op de mura? Iemand die dit weet? Ik woon niet echt in de buurt van een babydump of iets, dus ff langswippen is niet zo gedaan zeg maar. Misschien iemand die weet of een originele hoes verkrijgbaar is?
Ik heb in mijn Mura een voetenzak van Lodger (Bunker). Daar zit een los 'kleedje' bij om in de zomer te gebruiken of samen met de voetenzak voor de winter. Misschien vind je dat wat? Ik ben er erg tevreden over. Ze zijn los te koop als Lodger Booster.
Ik heb idd om/in mijn Mura altijd een gewone autostoelhoes gedaan, paste prima en is erg praktisch! Ik heb wel een ouder model (2009), dus ik weet niet of het nog steeds past.
@mamavanmara: ik wil voor een tweede kindje wel de booster aanschaffen voor in de winter, maar voor de zomer wil ik voor mijn. Zoontje eigenlijk echt iets vasts om de stoel. Liever echt een hoes dus @koetje: volgens mij zijn die zittingen hetzelfde van 2009 en 2012, alleen die van 2013 is weer anders... Mag ik weten welke hoes je hebt gekocht? Of heb je gewoon een universele van de babydump gekocht?
Fijn om te horen dat dit "gewoon" past! En dat ik niet de enige ben die dit soort dingen bedenkt Dit topic mag dicht!
Ik heb een MC Citi SPS en hier past de hoes van het kruidvat of Hema niet in! Iemand een tip welke wel past?
bedoel je voor de autostoel of wandelwagen ?? Ik heb nl in de wandelwagen een buggy-inleg van isi liggen. Past perfect. Te koop in allerlei kleuren en het stuurtje past er ook gewoon weer in Universeel inlegkussen voor buggy
Bedankt voor de tips! ik vroeg me precies hetzelfde af. Van de week maar eens naar babydump of prenatal
nou was ik vandaag bij de prenatal maar ik zij wisten niet welke hoes ik moest hebben. Hebben er 1 geprobeerd maar kregen hem er niet overheen. Welke autostoelhoes gebruiken jullie? Voor de 0, 1 of 2-3 groep?