Hi wie is er wel eens geweest? Hoe was het? Hoe is huisje type 5C1? Landal GreenParks | Ruim 65 bungalowparken in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechië
Wij zijn er afgelopen april geweest, ik vond het erg leuk. Een mooi opgezet, niet te groot park, met nette huisjes. Wij zaten toen (met zijn viertjes, dus extra luxe) in een 8 persoonsbungalow, dus over het huis durf ik niet zoveel te zeggen, maar ze hebben daar eigenlijk alleen maar heel nette huisjes.
Wij zijn in mei geweest en hebben het super naar ons zin gehad. We hadden een 8 persoons extra luxe bungalow en die was helemaal prima. Het park is mooi, ruim opgezet en heeft eigenlijk heel veel voor de kleintjes. Mijn dochtertje heeft zich erg vermaakt in de binnenspeeltuin met zansbak en met de pony's. Ik zou zeker weer gaan! Veel plezier
Wij zijn in mei geweest. En hebben een heerlijke week gehad. Er zijn ook veel leuke uitjes in de omgeving (o.a. dierentuin emmen, pretpark drouwenerzand). En op het park is ook genoeg te doen (knutselclub, peuterdisco, zwembad, buitenspeeltuin, binnenspeeltuin). We zaten in een 4p landhuis. Maar helaas tijdens een rupsenplaag. Die beesten waren beschermd, dus mochten niet weggehaald worden. Maar wij konden de schuifpui niet eens open doen, en buiten zitten. Dus door landal doorgezet naar een andere accomodatie: een 8p drentse boerderij. Dat was luxe. Met 2 volwassenen en een peuter 4 slaapkamers en 2 badkamers.. Dus in ieder geval goede service..
Het is een super park in mooie omgeving. Veel te doen voor de hele kleintjes ook, vooral Bartjes Boerderij is leuk opgezet met alles binnen inderdaad, super als het wat minder weer is. In de buurt Kabouterland en dierenpark Emmen. En ook een leuke pannenkoekenboerderij in een dorp in de buurt....ben de namen een beetje kwijt. Groetjes, Charlie
Het zwembad op het park is ideaal voor een peuter/kleuter. In het semi-buitenbad (overdekt bij slecht weer, dus warm genoeg bij regenweer) is een heel leuk ondiep stuk, met een speeltoestel erin. Lekker knoeien met watersproeiers, glijbaan etc. Niet heel groot, maar echt groot genoeg en overzichtelijk.
OK, want wij zijn eigenlijk CP gangers of Landal Vennenbos/Lommerbergen ofzo....maar dit kan dus ook?
Van de landal parken die ik heb gezien, was deze toch wel het mooist qua zwembad. Het binnenzwembad is redelijk standaard/minimaal. Maar buiten is het wel fijner. Daar zijn vast wel foto's van te vinden op de site. Centerparcs heeft doorsnee grotere zwembaden, maar deze viel dus niet tegen..