Hoi dames, Aangezien ik nogal een ongeduldige tester ben ging ik op zoek naar goedkope testjes en vond de volgende site; Zwangerschapstest en ovulatietesten: bestel online, betrouwbaar en discreet - 2-BeSure Aangezien ik ze niet voorbij zie komen op zp, is het misschien een tip. Ik heb 16 zwangerschaptesten (dipstick) met een gevoeligheid van 10 mlU/ml besteld voor 7,95 Omdat je wel vaker hoort dat testen vals positief geven heb ik vandaag op cd 10 1 gedaan, en hij is spierwit. Heb een foto bijgevoegd. Groetjes Monique (Hoop dat dit onderwerp mag op dit topic)
Op ebay heb je 30ovulatietesten drie zwangerschapstesten voor 8 euro met verzending bij one step. Teste al tuurstreepcpositief op 7dpo en ovulatie testen doen ook heel goed hun werk
Ik las ook het begin, maar via Ebay kan je echt suuuuper goedkoop testen kopen. Ik heb pas nog 20 testen voor 1,13 gekocht. Dipsticks en ze werken perfect! Je moet wel ff zoeken, maar dan heb je ook wel f bespaard!!! Ik zal eens kijken of ik een linkje kan vinden...
Ik zie dat ze duurder zijn, maar kan je nog geen buil aan vallen denk ik!! Hier de link: Lot of 20 Home Early Pregnancy Test Strips 5 Minute Results | eBay
Jeetje dat is inderdaad heel goedkoop! Duurde het lang voor je ze binnen had? Ik had gistermiddag besteld en vanmorgen al in huis.
100pcs Ovulation Easy Test Strips Pregnancy Predictor Monitor Test Clear Result | eBay Dit zijn de goedkoopste die ik f snel kan vinden, maar ik denk dat het nog wel goedkoper kan hoor!! F Speuren!! Succes!