Welke kleuren vinden jullie leuk voor een babykamer? Wij twijfelen tussen: Meisje: roze of paars en dan gecombineerd met wit Jongen: blauw of groen en dan ook gecombineerd met wit (wij weten zelf wel wat het wordt, maar hou het nog even voor me)
Waarom niet roze en paars? Of blauw en groen? Wat ook erg mooi is is, grijs met blauw en rood met roze... Lekker stoer! In combinatie met wit is alles mooi uiteraard
Ik vind roze of paars gecombineerd met bruin en wit erg leuk voor een meisje en voor een jongen blauw met bruin en wit.
Paars met zilver... dat hebben vrienden van ons voor een jongen. Ook erg leuk hoor. Ik vind het combineren van kleuren ook leuk. Zelf hebben we vooral roze en wit op de kamer van Lotte. Maar als ik het nu over zou doen, zou ik een mooi behang van Pip uitzoeken en daarmee combineren. Ik denk roze met blauw. Daar heb je veel mooie stofjes in. Ook mooi (hebben andere vrienden van ons): paars en roze voor een meisje. Zij hebben 3 behangen onder elkaar: paars geruit/ band met iets & roze bovenaan. Zag het later in een tijdschrift staan (een plaatje van een kinderkamer) dus daar hadden ze het van nagemaakt. Erg mooi. Kleuren en inrichting is heel persoonlijk. Ik zou gewoon veel blaadjes inkijken en kiezen wat jullie zelf mooi vinden. De een houd van druk en de ander van rustig..... Veel plezier!
Wij hebben zelf ook de keuze gemaakt om de kamer blauw met groen en wit te combineren. Het resultaat is al zeg ik het zelf erg leuk geworden, lekker vrolijke en frisse kleuren. Voor foto's zie mijn album
pipstudio heeft idd heel mooi behang maar ik wil al jaren een lichtblauwe kamer met witte meubels en dan een hele donkere vloer
ik zelf heb dit op de babykamer gedaan,. met nog 1 muur(schuine muur) gewoon wit gebleven.. en het felle roze, is bij mij iets minder fel...
Onze babykamer is wit (beide keren een jongetje) met teigetje uitzet. 2 van de muren zijn knaloranje geverfd en ook de accesoires (aankleedkussenhoes, matrashoes ed) zijn oranje en de vloer is laminaat. en er hangen van schilderijtjes en een klok van winne the pooh... We wilde een rustige babykamer. Nu Justin een jaar is en hij weer een broertje krijgt heeft hij een nieuwe kamer gekregen, groen met bruine muren en houtkleurige meubeltjes, kapstokjes ed van de prenatal met girafjes en aapjes, dus beetje jungle stijl! voor een meid zou ik veel roze en zilver gebruiken, echt mijn favo kleuren... Met vlinders enzo...
Wij gaan sowieso voor neutrale kleuren voor de kinderkamer. Wij kiezen ook bewust voor zachte kleuren.
Wat ik zou doen: Meisje: 2 paarse muren en 2 witte muren, knalroze accessoires Jongen: 2 witte muren en 2 antraciete muren, turquoise accessoires Succes!
Vind roze/wit mooier voor een meisje en voor een jongen vind ik zowel blauw/wit mooier, maar ook de combi blauw/groen/wit leuk.