tip groot kraamcadeau vragen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Flashyfly, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

Feb 11, 2012
    1,947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi allemaal,

Heeft er iemand nog een aantal leuke tips voor kraamcadeau's?
    Het gaat om wat grotere cadeau's gekocht door peetoom en peettante.

Moeilijkheid is dat we al heel veel hebben.... en dat niemand weet of het een jongen of een meisje is.

We hebben al mooie boxkleden, wipstoeltje, speelkleed, boxmobiel, lodger wrapper etc...

Dus ik weet echt niet meer wat ik als antwoord moet geven op de vraag: wat wensen jullie als groot kraamcadeau?
    Wie heeft er tips??? :(

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    fietsstoel, kinderstoel of heel ordi geld voor op de spaarrekening:D

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Loopauto of een speelhuisje? Lastig he om iets te verzinnen?

4. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

Feb 11, 2012
    1,947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ja echt lastig! Maar jullie geven al goede tips :)

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kinderstoel, draagzak/doek, voetenzak, hobbeldier, babyfoon, bon voor eerste schoentjes, luierrekening. Pfff lastig zeg. Ik kijk meestal even op de site van babypark/dump etc om op ideetjes te komen.

6. xaar

xaar Actief lid

Jul 31, 2008
    398
    0
    0
    Babycook, mooie luiertas...Wij hebben wel eens bijdrage's gevraagd voor een speelhuisje voor de tuin bij een verjaardag. Kinderen hebben al genoeg, maar is als kraamcadeau wellicht wat ver vooruit.
    Voetenzak voor in de kinderwagen, Fotoshoot hoor ik ook wel eens.

7. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    erg lastig, ik vroeg het een aantal dagen geleden ook al in een topic. Wij hebben ook alles al en omdat de ouste tegen die tijd al 4 is, zijn ook een aantal dingen al overbodig om extra te hebben.
    Maar wat ik wel een leuk idee vond is een fotoshoot.

8. Queen1986

Queen1986 Actief lid

Jul 23, 2012
    308
    0
    0
    Babyfoon, voedingskussen, badje, babylamp, opbergkist voor speelgoed. Succes!

9. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

Feb 11, 2012
    1,947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Heel veel dingen die jullie opnoemen hebben we al :)
    Het is onze eerste en volgens mij zijn we erg kooplustig geweest....

Loopauto of speelhuisje voor buiten/binnen is erg leuk. Maar ook ver in de toekomst toch?

Een draagzak hebben we nog niet, maar die kun je toch beter zelf kopen en passen in een winkel. Misschien een bijdrage of een bon voor een draagzak...

10. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Toen onze oudste ruim een jaar was (hij kon al wel lopen) hebben we een speelhuisje voor buiten gekocht en hij is er helemaal gek mee. Zo heel ver in de toekomst is het dus ook weer niet, maar je kunt het idd niet meteen gebruiken.

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Zon flashy driewieler met duwstang en zonnescherm (je kent ze wel).

12. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Uhh verdere tips: babymassage-cursus, leesboeken, picknickkleed (voor in de tuin of in het park), Stokke stoel met Newborn set, borstkolf, kraamfeest, mooie dekens/plaids, foto op Canvas

?!??

13. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik heb ook een autostoel gekregen ook later nodig maar wel handig en je moet hem toch hebben..

14. Rozaly

Rozaly Bekend lid

Apr 26, 2011
    736
    0
    16
    Wij hebben een speeltoestel met schommel en glijbaan gekregen, ook al moesten we even wachten, erg leuk. En in de babyschommel zat ie met een maand of 10..

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Een afspraak met een draagconsulente waarbij jij/jullie meerdere ergonomische draagzakken of doeken uit kunt proberen en er daarna 1 cadeau krijgt. Geen stokke of babybjorn dtaagzak iig.

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,472
    0
    36
    Een nieuwborn fotoshoot! De fotograaf komt dan bij je thuis of in het ziekenhuis om foto's van de kleine en de ouders te maken. Ik heb er al verschillende gezien en had zoiets heel graag cadeau gekregen. Daarbij is het best prijzig, iets wat je nooit meer over kan doen, super leuk om te geven en te krijgen. Het is echt blijvend. Informeer er maar eens naar bij een plaatselijke fotograaf.

Ik heb onwijs mooie foto's gezien en ben bijna jaloers op hen die dit hebben mogen/kunnen doen.

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dit dus, een GOEDE drager en die koop je niet bij de prenatal maar bij iemand met verstand van dragen,

Geld voor vervolg autostoel, wasbare luiers want die zijn zo leuk tegenwoordig! BumGenius : Babybum.nl

18. Gitster

Gitster Bekend lid

Nov 23, 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb van de ene peettante een rekening gekregen waar ze elke maand E5,- op stort tot z'n 18de. Alleen heeft ze dat zelf bedacht. Ik heb het niet gevraagd en dat zou ik ook niet 'durven' Het is nogal een gift toch? Van peetoom nog geen cadeau maar die zit minder goed in de slappe was, en....het gaat ook niet om de grootte vind ik. Hij is erg creatief dus verwacht iets uit die hoek.
    Aan mijn beste vriendinnen heb ik wel een cadeau gevraagd, een Woezel en Pip Babywalker, duurt nog even voor ie daar iets mee kan maar staat vast schattig in de babykamer, en als ie kan zitten kan ie er al mee mee spelen en vervolgens mee 'leren' lopen.

Verder aan de opa en oma een zilveren spaarpot waar naam ed ingegraveerd worden...misschien is dat een idee. Is ook heel blijvend.
    Of zo'n bestek-setje met naam...Of een armbandje. Is ook schattig.

Iets blijvends vind ik sowieso mooier om te krijgen dan kleertjes enz, dat krijgen we wel van de 'buitenstaanders'. Overigens heb ik aan iedereen bonnen gevraagd. Of ze luisteren is het tweede, ik moet namelijk nog bevallen :D

Suc6, en ben benieuwd wat het is geworden!

19. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Een goede, ergonomische draagzak (Soft Structured Carrier, dus geen babybjorn-achtige drager) of draagdoek. Met een tweede heb je soms handen tekort, dus is het fijn als je je kindje "handsfree" kunt vasthouden.

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Geboorteklok (Google)of ander idee met jullie kaartje
    Cadeaubonnen
    Kleding / beddengoed met de naam of sterrenbeeld

Share This Page