50% en meer korting bij restaurants, fitness, sport, evenementen en nog veel meer - www.groupon.nl 39 voor 20 pakketten met 64 billendoekjes van Pampers. Weet niet of hij hier in de lounge geplaatst mag worden? Maar t is wel een verdomd goede tip vond ik zelf! Sla je slag!!
Volgens mij kosten die meestal 3,15. Pampers - Goedkope billendoekjes kopen op BESLIST.nl v.a. € 1 En een 12-pack, kost 17,99 in de aanbieding bij het Kruidvat zie ik net, dus dan kan je ze misschien beter bij het Kruidvat halen ja. Maar iedereen die ze toevallig nodig heeft, en niet op de aanbieding kan wachten, heeft dan toch misschien wat aan de aanbieding.
ja maar die kruitvat doekjes vind ik echt slecht... zit zoveel parfum in dat mijn dochters er meteen uitslag van krijgen...... ik heb altijd de doekjes van zwitsal sensitive....
Ik heb zelf de aldi doekjes ontdekt, werkt super. een lekkere geur en met een relief erin zodat het de ontlasting goed weg te halen is. verder zit er een hersluitbare plastic dekseltje op zodat je de verpakking telkens goed open en dicht kan blijven doen dit in tegenstelling tot de plakbandstrip van de andere doekjes