tip haarprodukt voor krullen?

Discussie in 'De lounge' gestart door esther78, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ben zelf heel erg blij met de shampoo en conditioner van pantene (de groene opdruk) tegen kroeshaar ;)

2. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik heb ook behoorlijke krullen, maar bij mij is een tijdje geleden een parfumallergie geconstateerd. Haarproducten vinden was altijd al lastig, maar om nu ook nog iets zónder parfum te vinden bleek echt een drama. Momenteel gebruik ik shampoo en crèmespoeling van Zarqa, mousse van Wella (de sensitive versie is zonder parfum) en soms wat gel van Neutral (die is aardig waterig en niet zo plakkerig, dus dat werkt redelijk). M'n haar draag ik bijna nooit helemaal los, omdat dat eigenlijk niet goed in model te krijgen is.

M'n parfumallergie is niet zodanig erg dat ik niet es iets met parfum kan gebruiken, maar bij veelvuldig gebruik krijg ik aardig last van eczeem in m'n haargrens en nek en jeuk op m'n hoofd. Toch de moeite om parfumloze spullen te gebruiken vond ik.

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik gebruik de Twirl It mousse van New Wave. Heb veel andere producten geprobeerd maar hier zweer ik bij!

4. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik heb ook een beste krullenbos en dat pluist onwijs....
    ik gebruik andrelon shampoo en conditioner voor krullen.
    na het wassen gaat er schuimmousse in en de volgende dag de goedkope gel in de gele pot van de AH

5. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Hebben jullie er dan geen last van dat bv de mousse of gel na een paar uur 'uitgewerkt' is?
    Bij mij begint het na een paar uur altijd weer te kroezen, vooral als het vochtig weer is..

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik gebruik zelf andrelon voor krullen shampoo en conditioner voor te stylen.dat paarse pompje voor krullen en later in de puntjes wat creme (fonex) uit turkije.

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb zelf ook een kroeskop van hier tot tokio en gebruik altijd een klein beetje babyolie in mijn haar na te douchen.

paar druppels in mijn handen uitwrijven en in mijn natte (afgedoogde haar) kneden. weg kroes en hallo mooie krullen:D

8. girl21

girl21 Niet meer actief

babyolie is idd een optie, en wat ook goed werkt is een klein beetje bodylotion.. het beste van nivea..

9. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    jeetje wat een hoop reacties! bedankt.
    dan kan ik weer wat uit gaan proberen.

waar kan je new wave en osis loopy kopen?

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik koop Osis Loopy bij mijn kapper...
    Kapperazzi is dat...zit in Dordrecht, Schiedam en Rotterdam

Maar er zijn ook vast webshops waar je het kan krijgen!

Deel Deze Pagina