Ik heb ook behoorlijke krullen, maar bij mij is een tijdje geleden een parfumallergie geconstateerd. Haarproducten vinden was altijd al lastig, maar om nu ook nog iets zónder parfum te vinden bleek echt een drama. Momenteel gebruik ik shampoo en crèmespoeling van Zarqa, mousse van Wella (de sensitive versie is zonder parfum) en soms wat gel van Neutral (die is aardig waterig en niet zo plakkerig, dus dat werkt redelijk). M'n haar draag ik bijna nooit helemaal los, omdat dat eigenlijk niet goed in model te krijgen is. M'n parfumallergie is niet zodanig erg dat ik niet es iets met parfum kan gebruiken, maar bij veelvuldig gebruik krijg ik aardig last van eczeem in m'n haargrens en nek en jeuk op m'n hoofd. Toch de moeite om parfumloze spullen te gebruiken vond ik.
Ik gebruik de Twirl It mousse van New Wave. Heb veel andere producten geprobeerd maar hier zweer ik bij!
ik heb ook een beste krullenbos en dat pluist onwijs.... ik gebruik andrelon shampoo en conditioner voor krullen. na het wassen gaat er schuimmousse in en de volgende dag de goedkope gel in de gele pot van de AH
Hebben jullie er dan geen last van dat bv de mousse of gel na een paar uur 'uitgewerkt' is? Bij mij begint het na een paar uur altijd weer te kroezen, vooral als het vochtig weer is..
Ik gebruik zelf andrelon voor krullen shampoo en conditioner voor te stylen.dat paarse pompje voor krullen en later in de puntjes wat creme (fonex) uit turkije.
ik heb zelf ook een kroeskop van hier tot tokio en gebruik altijd een klein beetje babyolie in mijn haar na te douchen. paar druppels in mijn handen uitwrijven en in mijn natte (afgedoogde haar) kneden. weg kroes en hallo mooie krullen
babyolie is idd een optie, en wat ook goed werkt is een klein beetje bodylotion.. het beste van nivea..
jeetje wat een hoop reacties! bedankt. dan kan ik weer wat uit gaan proberen. waar kan je new wave en osis loopy kopen?
Ik koop Osis Loopy bij mijn kapper... Kapperazzi is dat...zit in Dordrecht, Schiedam en Rotterdam Maar er zijn ook vast webshops waar je het kan krijgen!