Wk 8 geen symptomen meer, wie had dat ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luckymom, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Echt killing dit. Vanaf donderdag leek het of ik ze zw symptomen af voelde nemen. Vandaag voel ik niks meer. Alleen mn borsten een klein beetje steviger dan anders. Vanaf vrijdag voel ik ook niks meer onder in mn buik. Ik ben wezen sporten- rekken en strekken- en dat voelde niet heel goed. Daarna dit. Stress slaat toe, vertrouwen heeft dieptepunt bereikt. Dus als je dit ook hebt gehad, maar daarna bleef je zwanger dan hoor ik dat graag! Vrijdag heb ik de eerste echo.

2. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Ik zou daar een moord voor doen. Misschien heb je gewoon geluk.Anders je angst met de Verloskundige bespreken en misschien een extra echo om je te gerust te stellen.Ik had in het begin niet echt klachten na een week of 7 werd het opeens heel erg denk dat iedere vrouw en iedere zwangerschap anders is en alleen de Verloskundige jou gerust kan stellen..sterkte want onzekerheid is niet leuk

3. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Herkenbaar hoor! Bij mij was dat in week 9 a 10! Fijn, maar tegelijkertijd beangstigend. Ik kneep steeds in mijn borst om te voelen of dat nog pijn deed, zo ja dan was ik weer gerustgesteld haha :D

Inmiddels is ons kleine spruitje alweer 29 weken oud en gaat alles hartstikke goed!

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh wat schrikken Luckymom! Ik voel ook al anderhalve week niks meer in mijn onderbuik hoor. Ben nu 7,4 week. Maar wel pijnlijke borsten, dus knijp af en toe of het nog pijn doet..
    Kun je niet proberen om eerder een echo te vragen? Sterkte!

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Ik ben bekend met miskramen. Ook een keer bij de 12e wk echo (dat was de eerste, toen nog geen eerdere echo). Dus dat speelt allemaal mee in de stress van nu denk ik. Eerder kan mijn man niet mee. Ik probeer het maar een beetje van me af te zetten. Geen bloed is goed, geen kramp is nog geen ramp. Zoiets. :) En nu maar open dat ik gewoon een paar dagen vrijgesteld ben van klachten.

6. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaa ik loop mezelf ook elke keer te porren! Ben nog wel moe en heb nog steeds veel honger.. Maar verder voel ik weinig.. Mn banden als ik op het werk te lang sta..

7. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Ik voel ook al een paar dagen niks meer (vanaf 9.1w) was daarvoor heel beroerd en ineens is alles weg. Maak me ook onwijs zorgen en heb pas over 2 weken weer een echo, daarom morgen een korte pretecho bij een echobureau om even te kijken naar de kleine.

Gelukkig wel al gelezen dat er meer meiden zijn die zomaar ineens geen klachten meer hebben, maar wel een gezond kindje.

Misschien dat je eerder een echo mag van de VK?

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Geen zorgen, komt wel weer terug ;)

9. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Zou ik me echt totaal geen zorgen over maken... zoveel vrouwen hebben helemaal geen symptomen!

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Het werkt jullie berichten, ik heb iets meer vertrouwen. Vandaag veel last van de warmte, zo'n wee-ig gevoel in mn maag de hele dag. Zal dan toch bij zw horen denk ik.
    Wel besloten morgen vk te bellen om te kijken of ik eerder kan. Lukt dat mooi, zo niet dan uitzingen tot vrijdag.

@Moontje.. laat je even weten hoe je pret echo was? Je hebt al een echo gehad begrijp ik?

11. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb bij allebij mn zwangerschappen nagenoeg geen symptomen gehad. Alleen moe en ik heb een gezonde dochter gekregen en met ons jongetje gaat het ook allemaal goed. Dus probeer je niet te veel zorgen te maken. Al snap ik dat het moeilijk is, zeker als je nog geen echo hebt gehad.

12. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    @Luckymom: laat het morgen weten, hoop dat jij ook eerder kan komen voor de echo!

Heb inderdaad met 6 weken een echo gehad vanwege krampen en bloedverlies. Toen zagen we 2 vruchtzakjes, maar een vruchtje, nog zonder hartslag. Daarom een week later bij Intake nog een echo gehad om te kijken of er toen wel een hartslag aanwezig was.

13. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier was het met week 10 ineens over met de kwaaltjes. Toen ook een extra echo gehad omdat ik me zorgen maakte. Nergens voor nodig die zorgen gelukkig. Je lijf kan volgens mijn vk wennen aan de hcg, waardoor je er geen last meer van hebt!

14. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Echo was goed, mooi kloppend hartje gezien!
    Heb je de VK al gebeld?

15. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Hier precies hetzelfde de afgelopen week. Ook ik leek niks meer te voelen in mijn buik en de misselijkheid lijkt goed af te nemen, gelijk onzeker dus. Maar heb vanmorgen een echo gehad en toch echt een kleintje flink zien spartelen in mijn buik :D dus het zit er toch echt wel. Maak je niet teveel druk meid, zolang je geen bloed verliest of gekke buikkrampen hebt zit het echt wel goed hoor!

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wat fijn jullie berichten!

Gefeliciteerd moontje met de goede echo! Heerlijk!
    Kv gebeld er was 1 optie voor morgen, maar die kan ik niet en do had misschien gemunt maar dan kan mijn man niet mee en ik wil hem er echt bij hebben. Hij wil er ook bij zijn. Dus dan toch maar vrijdag, genoeg afleiding met werk en andere dingen morgen en over morgen.
    Af en toe stijgt het ineens naar m'n hoofd en voel ik me niet lekker. Das mooi. Ik ben er wel veel hoopvoller na jullie berichten echt bedankt!
    Vrijdag laat ik even weten hoe het is gegaan.

17. Tamarasem

Tamarasem Lid

13 mei 2014
    87
    0
    0
    Ik ben ook acht week
    Bij mij stopte symptonen van 6 tot 8 week :)
    Niks om zorgen om te make ze komen en gaan
    Als je al een kind hebt weet jou lichaam
    Nl eerder :) dit mijn vierde zwangerschap
    Waarvan 1 volbracht nou geloof mij
    Ik lijk 5 maand met mn buik
    Mn lichaam beetjr te snel gewend
    Bij anderen altijd met 7,5 week overgevr
    Misselijl zweten en bij dees nikssss
    Heel lichte vlaagjes misselijk soms
    Heel soms nog krampjes eerste weke was dat
    Extreem :) borsten dede meer pijn dan nu
    Ect

Kom wel weer bij sem was ik 6 tot 9 week ziek
    Van 9 tot 21 voelde k niks
    Dan tot 25 maagzuurtjes ect verder niks
    En toen begon het pas weer

18. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ik kan me hieraan toevoegen.
    Vandaag 10,3 weken. Twee weken geleden een prachtig hartje mogen zien kloppen en alles erop en eraan (voor zover dat nu al kan ;) ).
    Tot vorige week veel symptomen maar nu is dat al flink geminderd. Ik voel me terug goed maar blijf wel moe en ondertussen is er volop getrek en geduw in de baarmoeder.
    Dus ik ook serieus ongerust van de combinatie: wegvallen misselijkheid + getrek in baarmoeder/krampen in de darmen. Gisteren toch eventjes naar de gyn gebeld en zij vertelde me ook dat dit heel normaal is. Sommige vrouwen zijn altijd ziek, sommige voelen niets en sommigen voelen nu en dan wat. Maar sowieso is het lichaam, zonder we het soms zelf merken, hard aan het werken om dat kindje te laten groeien.
    Zolang je geen bloed ziet of zware/pijnlijke krampen hebt, moet je ervan uitgaan dat alles goed zit. En aan dat advies hou ik me dan ook maar vast! En ondertussen even genieten van wat dagen zonder dat stomme misselijke gevoel, het kan misschien snel terugkomen.
    Maar ik heb dus ook zwaar in de stress gezeten... Zal waarschijnlijk nooit helemaal overgaan.

Deel Deze Pagina