We kunnen met korting naar één van onderstaande parken. Welke zouden jullie kiezen, met kinderen van 6 en bijna 3? -Dolfinarium -Apenheul -Burgers Zoo -Walibi
Walibi zou ik persoonlijk niet kiezen met jongere kinderen. Weinig attracties voor hun in vergelijking met bv Efteling. In Burgers Zoo kan je je makkelijk een hele dag vermaken. Dolfinarium heeft veel minder te bieden en heb je zo bekeken.
Ik ben nog nooit naar Walibi geweest, maar ik dacht dat daar vooral achtbanen zijn en weinig voor kleintjes. Dolfinarium vond ik niet zoveel aan, Apenheul is wel leuk, maar ik zou voor Burgers Zoo gaan omdat je daar van alles hebt: verschillende dieren, mooi aquarium, speeltuintjes.
Dolfinarium vond ik met een 3 jarige teveel wachten op shows, rennen om op tijd te zijn voor een show... Geen relaxed dagje uit! Mijn oudste is dol op olifanten en giraffen en vroeg steeds wanneer we nu naar de "andere dieren" gingen in de Apenheul dus ik zou burgers zoo doen!
Dolfinarium vonden we vreselijk! Al dat gewacht voor de shows, vervolgens gaan de deuren net voor je neus dicht, schuifelend in een mensenmassa over de paadjes, nergens iets kunnen zien. Nooit weer! Walibi zou ik niet doen met kinderen van 6 en 3, ze kunnen immers nergens in? De Apenheul en Burgers Zoo zijn wel erg leuk! En dan vind ik de laatste het meest gevarieerd en met dit weer beter te doen, omdat bij de Apenheul alles buiten is.
Dolfinarium, Apenheul en Burgers zijn alledrie leuk, maar ik zou gelet op de leeftijden dan denk ik kiezen voor Burgers. Als je jongste net even geen zin in apen heeft, dan zit je bij Apenheul slecht, en bij het Dolfinarium zit je ook veel bij shows. Met 3 jaar is dat misschien nog wat veel.
Ik vind dolfinarium erg leuk, maar wel erg druk en lang wachten voor shows enzo. Zeker voor kinderen is dit gewoon een minder leuk park daardoor. Apenheul vind ik ook wel leuk, maar burgers zoo is het leukst. Van alles wat, zowel binnen als buiten. Minder eentonig voor kinderen.