<intiem-mode aan> Dames, carlatje komt jullie ter hulp met een super tip Mijn mannetje was vroeger niet zo'n, euh, hoe moet ik dat hier schrijven... spuitgast? Het kwam er meer uitlopen in plaats van uitschieten, zoals het bij ex-vriendjes het geval was. Ook de hoeveelheid had ik wel 'ns anders gezien... nou kon me dit vroeger allemaal niet zo boeien, maar nu ik graag zwanger wil worden wél! Ik heb dit 'spuitprobleempje' voorgelegd aan mijn gyn, en ze zei dat het vooral de kwaliteit van het zaad was dat belangrijk is, maar dat het zaad best ook dicht bij de baarmoedermond wordt gedeponeerd, en daarbij kan een krachtige zaadlozing helpen. En hoe meer sperma, hoe beter. Ik moest, zei ze, proberen de ejaculatie van mijn man zo lang mogelijk "op te houden". Dus we zijn aan het experimenteren geslaan! Ik keten m'n man vast op ons bed (neen, heus niet... gewoon neerleggen volstaat ook) Daarna verwen ik hem en als ik merk dat hij bijna gaat ejaculeren, stop ik alle stimulatie. Je kan merken dat de ejaculatie er aan komt door een vinger lichtjes op het gebied tussen zijn aars en balzak te drukken. Daar zit de bekkenbodemspier, en die spant zich op als de ejaculatie er aan komt. Dit doe je een tiental keer. Daarna laat je je man penetreren. Verwacht echter niet veel van het vrijen zelf, gemiddeld komt mijn mannetje echt letterlijk binnen de vijf seconden, maar de hoeveelheid en de kracht van de zaadlozing is door dat "plagen" echt enorm toegenomen. Het plagen gaat af en toe wel eens mis doordat ik de bekkenbodemspier niet heb gevoeld, en dan vliegt het sperma echt een metertje in de lucht, dus het helpt echt wel. <intiem-mode uit> Tsjonge, dat ik dat hier allemaal heb durven neerschrijven! Ik hoop dat m'n man nooit ontdekt dat ik op dit forum zit... Hebben wij het ei van Columbus uitgevonden, of was dit al bekend?
Whahaha wat een toestand weer zeg......ik heb dr nog nooit opgelet zeg maar... maar zou het echt uitmaken hoever je schiet?......het sperma kan namelijk toch al binnen een bepaalde tijd de baarmoeder bereiken..(en dat zijn al hele snelle gasten!).....mmm vraag me nu af als hij er inzit zeg maar dan is hij toch al aardig in de buurt van de plaats der bestemming? :c:
haha! goeie tips zeg!mijn man komt niet zo ver in mijn vagina omdat dit nog al eens pijn doet maar dit is dan een goeie manier! ga het cker uitproberen!
Nou meis...ik ben er blij mee dat je dit schrijft! Want ik vroeg me ook af of dit van invloed was...heb namelijk ook niet zo'n 'spuiterd'... 8-[ Mijn ex inderdaad wel...en daar werd ik ook zwanger van...ik vroeg me af of het met elkaar te maken had, maar nu ik dit lees ga ik je tips eens uitproberen.... Bedankt!
is dit niet een vorm van randjesfietsen, maar dan voor mannen?Als ik dit ga uitproberen wordt hij gek denk ik, hihi!
Goeie tip Carlatje! Ik heb ook niet zo'n verre spuiter hihi en hij komt ook erg snel, we gaan alles uitproberen. En.... we zeggen niks tegen je man hihi. Succes!
He hallo, Nou Carlatje, jij durft wel! Maar je ziet, heel veel mensen denken hetzelfde en hebben dus heel veel aan je tip denk ik! Mijn vriend wil juist nooit in 1x klaarkomen, dus wij passen de 'techniek' (hihi) al toe. Wij proberen ook altijd samen klaar te komen en dan moet hij af en toe al inhouden. Maar hoe je het ook wendt of keer, mijn vriend is sowieso een verre spuiter.... wat blijkbaar wel goed is om zwanger te worden, maar niet altijd praktisch... het zit soms overal lijkt het... groetjes, Snoopy
hahahaha meiden.... Maar carlatje. hele goede tip..... ik heb er bij mijn man nooit opgelet, maar weet wel dat er VEEL (en dan echt veel) komt.... een heleboel loopt er gelijk weer uit (vandaar hoepla beentjes in de lucht)... Maar ik vind het wel een leuk idee om hem eens te gaan plagen. tonight he's mine! ennuh... psssst blijft tussen ons hoor...
carlatje het is inderdaad iets waar wij vrouwen niet echt bij stil staan maar ga dat zeker uit proberen hihi al zou die vent van mij gek worden hopelijk hebben we straks veel zwangeren en is de techniek van toepassing bij sommige mannen heel veel succes gr maria
mijn man 'spuit 'schijnbaar ook niet, bij de samenlevingstest kon de gyn. geen zaad vinden. wij zijn met atributen aan de slag gegaan, een spuit, dus nu afwachten of dat het probleem is.
Er zijn toch ook mannen actief op deze site ... toch raar dat we daar nu niks van horen ale: maarre hoe hard en ver is goed genoeg misschien kunnen jullie dat even opmeten dan hebben we een referentie kader #-o
Whahahahahhaaa.... Dus nu voortaan naast de thermometer voor mevrouw....een meetlat voor meneer.... \/
en tot hoeveel cm mogen ze spuiten kunnen we dat aankruisen matig :0tot 1 cm redelijk 1tot 3 cm goed 3 tot 6 perfect 6 en verder te ver meetlat te kort gr maria