Ok dan....ook een krijtje.......om een streep te zetten op de muur! Dat meet wat makkelijker....hihihiihh.... En wel aanmoedigen dan he? Dat werkt! =D>
ja ben er helmaal klaar voor alles wat ik nodig heb rolmaat die gaat tot 2 meter pen want krijt is zo weer weg en papiertje om het bij te houden gr maria
Wat een humor...heerlijk. ik lig helemaal dubbel. Heb mijn man al gevraagd om straks even te testen hoever hij komt
Whahahahha meiden....weg met de sexy stoeipakjes! Gewoon pen en papier, en de juiste meetlat! Whahahhaa....
Toen ik zwanger wilde worden is mijn zink tabletjes gaan slikken. Ik nam ´s ochtends fliumzuur en hij nam zinktabletjes. Zink heeft een gunstig effect op de kwaliteit van sperma. Het heeft geholpen. Ik weet niet wat het effect was geweest als hij de tabletjes niet had genomen, maar het is het proberen waard! Succes het het grote afstandspuiten. Zou het in het guiness book of records staan?
Cleo mijn man slikt ook sinds 2/3 maanden zink hopelijk hebben we ook het zelfde resultaat als jullie mijn mannetje stond erg raar wat ik naast het bed had liggen hij zegt hopelijk ben je zwanger [-o< en hoef ik dit niet mee te maken hihihi gr maria
hier heb ik vanmorgen een test gedaan maar er was zon vage streep te zien dat ik over paar dagen weer een test doe heb verder geen ongi gevoel maar ja wel het gevoel van binnen ik ben zwanger ik weet het zeker maar ja nu de echte 2 goede en vette strepen van ik ben zwanger gr maria
nope ik nog niet hihi maar ja als ik mijn mannetje dat vertel schiet in de lach en zegt dat het echte meiden prat is whaha gr maria