Wie o wie kent dit....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Silla, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ja ja the after egg stress is toch weer een beetje begonnen ;)

Voor na en tijdens mijn vruchtbare periode had ik mega klachtjes...
    ongi gevoel (aankondeging eisprong)
    pijnlijke borsten (idem)
    PUKKELS :x
    Echter nu op dag 33 van mijn cyclus, muv de pukkels, NERGENS LAST VAN! :confused:

Wel slaap ik kort....nu al 2 dgn achter elkaar om 04:00 uur wakker en dan heb ik een blaas die zooooo vol zit dat het gewoon zeer doet :(

Wel heb ik wat aders op mijn borsten maar ik vind het zoooo moeilijk in te schatten zeg maar, na 9 ronden (incl. 2 MK's) weet ik gewoon dat mijn lijf een raar apparaat is...

Maar ik vind het zo gek dat ik na mijn ei (dg 21 van mijn cyclus) echt borsten heb die op springen staan en nu een ietsiepietsie, minimaal beetje beurzig gevoeltje en dan ook niet constand...

Na ja LADIES KENNEN JULLIE DIT?
    (het gaat me er overigens niet om of ik zwanger ben of niet hoor, gewoon een onderzoekje om te kijken of ik geen freak ben :) )

2. naomi32

naomi32 Actief lid

Nov 10, 2006
    352
    0
    0
    weet je, je lijf is inderdaad een vreemd apparaat! ik heb nu ook het gevoel alsof mijn borsten groter zijn mijn buik opgeblazen is, minder pukkels heb, emotioneler ben dan anders maar ja, ik mag ook over 4 dagen testen dus het kan heel goed de ongi klachten al zijn
    maar het gekke is, dat als ik dalijk blijk zwanger te zijn ik dan wel zou zeggen dat ik het gevoeld heb!
    maar als ik een diing geleerd heb dan is het wel dat je lichaam je enorm in de maling kan nemen, ik ben 1 keer 8 dagen overtijd geweest! had echt het gevoel van nu ben ik zwanger, ja mooi niet dus!
    het is iets geks hoor!

maar succes jij ook met zw worden!

3. Nomusa

Nomusa Lid

Nov 10, 2006
    60
    0
    0
    Tja ik ken het gevoel.

Vandaag is dag 37 voor mij, terwijl ik vorige maand een cyclus had van 29 dagen, en ik was licht ongesteld (wel gewoon 6 dagen, maar had geen krampen of niks terwijl ik dat normaal gesproken wel heb), en daarvoor had ik een cyclus van 34 dagen (dat was de eerste ongi na MK in augustus). Ter info, voor de MK had ik een regelmatige cyclus van 31/32 dagen.
    Mijn borsten waren een tijd pijnlijk, ook aan de buitenkant zeg maar, en nu zijn ze alleen nog maar een beetje beurs (als ik eraan kom) en mijn tepels doen ook wat zeer. Mijn borsten zijn ook voller, maar niet echt gespannen zeg maar, ze zijn gewoon zacht. Ik ben behoorlijk moe de laatste tijd, soms slaap ik zelfs een beetje overdag. Dit kan echter ook gewoon te maken hebben met het feit dat ik weer moet wennen aan het klimaat hier (woonde een tijd in het buitenland, in een lekker zonnig land). Mijn buik is ook opgeblazen.. behoorlijk zelfs. Maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongi moet worden.. ik weet het echt niet.

De ene dag heb ik moeite met naar het toilet gaan en de andere dag moet ik rennen.. Tja waar dat aan ligt? Ik herinner me dat ik in oktober heel vaak wat dunnere ontlasting had, dacht dat dat kwam door het heel pittige eten dat ik elke dag kreeg voorgeschoteld bij vrienden. Maar ja.. ook hier nu twijfels of het daar echt aan lag. Ik wil mezelf niet gek maken, mijn lichaam kan soms raar doen denk ik dan maar. Ik ben nu wel al zover dat ik elke ochtend even een tampon testje doe (en soms door de dag ook, als ik het idee heb nu komt ongi er echt aan). Maar tot nu toe nog helemaal niks. Ben nog steeds erg nat daar benee. Niet echt fijn. En die pukkels.. tja wat kan ik zeggen, JA! die heb ik ook, maar dat ben ik zelf schuld.. heb de laatste tijd veel chocolade en weet ik wat allemaal gegeten.

Hoe is het nu met jou? Nog steeds geen ongi? Meis ik duim voor je! Spannend allemaal he?!

4. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Ja, ik herken het van m'n vorige cyclus. En ik 'wist' dat ik zwanger zou zijn.... jaja, helaas kwamen de duivels gewoon weer hoor. Je kunt er zo weinig van zeggen....

Share This Page