Hi dames, Het nog effe gegoogled maar ik heb niks kunnen vinden. In het begin van mijn zwangerschap was ik zo misselijk dat ik zelfs uitgedroogd was en werd opgenomen. Na ongeveer 23 weken was het voorbij en nu sinds 3 dagen heb ik het weer. Ik kan niks binnen houden en ben zo bang dat het weer zo zal eindigen. Ik zit in mijn laatste fase nee toch?! Zijn er meiden die dit ook hebben of hadden en wat heeft er geholpen? Alvast bedankt!
Hoi Channel, Wat balen zeg! Ik heb het zelf ook weer sinds een paar dagen.... Erg misselijk en zelfs overgeven.... Ik vraag me eigenlijk ook af hoe dit komt. heb het de eerste 16 weken ook heel erg gehad. Hield niks binnen.... Ik eet maar weer kleine beetjes en licht verteerbare dingen... Maar de echte tip kan ik je helaas niet geven.. Ben ook benieuwd of iemand anders meer weet. Sterkte in ieder geval en hou je taai hè!
Ik heb in het begin gelukkig nergens last van gehad, maar nu de laatste weken 2 keer overgegeven. Bij mij kwam het (blijkt achteraf) doordat ik iets verkeerds gegeten had en te weinig gegeten had. Doordat mijn buik nu zo vol zit kan ik niet eer mijn normalen porties op dus eet ik minder. Nu eet ik dus ipv 3 a 4 keer per dag, 6 keer per dag. Dat helpt wel en is ook weer een vorm van bezigheidstherapie