Slee "Snow Froggy" - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby Zouden jullie bovenstaande kopen of nog even wachten en voor een zoals onderstaande slee gaan? Inklapbare slee "Davos" - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby
Ik zou voor de onderste gaan, die kun je nog jaren gebruiken en dat is bij de bovenste voor mijn gevoel niet zo
Ik zit ook in twijfel... De bovenste kun je maar 1 jaar gebruiken. De onderste heb je jarenlang plezier van, vind hem alleen wel errug duur! Had ook 1 gezien bij de toys r us (alleen niet in klapbaar) en daar kon je een rugsteun bij bestellen, en dat kost samen 38 euro. Helaas is die al uitverkocht.
Die bovenste hebben wij, alleen dan "staat" het zitgedeelte wat meer naar achteren, waardoor hij lang te gebruiken is. Mijn oudste dochter (kleuterleeftijd) past er ook nog op/in. 22,50 is toch ook weer niet een wereldbedrag? Zou die gewoon kopen en dan zien hoe lang je ermee doet. Dan kun je later alsnog de duurdere opklapbare slee kopen. Maar goed, ik ben daar nogal makkelijk in (misschien te makkelijk )
Ik heb vorig jaar bij de Karwei zo'n plastic slee gekocht, maar dan idd met het zitgedeelte meer naar achter. 8 Euro Dus zou als ik jou was even de foldertjes aflopen. Vind die eerste slee nl. maar erg kort te gebruiken en die tweede wel heel erg duur (wel mooi hoor). Als het geld je niet uitmaakt zou ik de 2e kopen. Liefs Elea
Ik zou voor zoiets als de onderste gaan. Kan je lang gebruiken en als ze klein zijn kunnen ze er ook best wel in zitten. Daarbij vind ik een 'houten' slee veel meer een echte slee dan een 'plastic' slee, maar vooruit das mijn idee gewoon en daarom zou ik er dus geen van plastic willen, kortom ik ben bevooroordeeld ! Haha!
Ik zou ook voor de onderste gaan... wij hadden er vroeger zelf ook zo één en ik heb foto's van mezelf met een maand of 7 dat ik erin zit...wel met een tuigje en helemaal in een voetenzak enzo...maar het kan dus wel! Je zou altijd zo'n lostuigje voor een kinderstoel kunnen kopen en die eraan vast kunnen maken! Dat gaat best!
Ik zou voor de onderste gaan. Wij gebruiken hem nu ook en het bevalt super Ook mijn nichtjes van 8 hebben er nog veel plezier aan Ik zou wel elders kijken, want bijv bij de formido was die slee voor 40 euro.
Bedankt voor jullie reacties. Er schijnt bij mijn oma nog een houten slee te staan, van ons van vroeger. Eerst maar eens kijken hoe die er uit ziet. Daar kan eventueel een ruggesteun en gordeltje bij gekocht worden. Dat scheelt dan weer!
ik heb de onderste met de voetenzak! besteld mij lijkt het erg handig ook omdat we nog 2 weken naar oonsterrijk gaan dan kan ik mooi die slee mee nemen
Ook ik zou voor de onderste gaan. De ruggesteun is meestal los verkrijgbaar en ook weer af te schroeven dus.... als je kindje wat groter is, kan evt de steun eraf, zodat ze lekker kunnen ravotten met vriendjes.