Hoi, ik heb dit al eens eerder geplaatst. Mijn dvd recorder heeft afgeloepn maandag de aflevering van Desperate housewives niet goed opgenomen (balen!) De vorige keer heb ik het terug gezien via channel 131, maar op de één of andere manier lukt me dat nu niet. Ook bij veel andere sites krijg ik te lezen dat je het alleen kan terug zien als je in de VS woont. Is hier iemand die vaak (vaker dan ik iig) online terug kijkt en mij kan vertellen waar ik dat (makkelijk) kan doen? En lijkt me logisch, maar ik ga er niet voor betalen. Ik weet dat het mij toen redelijk makkelijk lukte, dus snap niet waarom dat nu niet wil. Of zijn de regels misschien aangescherpt?
Wij waren maandag avond onverwacht weg en hadden het ook niet opgenomen. Lees dus ook even mee. Ontzettend balen omdat het volgens mij weer een dubbele aflevering is geweest.
Ook hier krijg ik te zien: You appear to be outside the United States or its territories. Due to international rights agreements, we only offer this video to viewers located within the United States and its territories. ??? Wat doe ik dan niet goed?
watch-series.com zit alleen wel een tijdslimiet op, dus verplichte pauze van 3 kwartier na zoveel minuten kijken ofzo